kuinkas toi mahtaa käyttäytyä?
edit: niin siis 8v k-jet
turbon jakaja ruiskuun..
turbon jakaja ruiskuun..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Ei huonommin eikä ainakaan paremmin kuin orkkisjakaja.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15268
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15268
Aki Peltola #1132
Mulla oli turbon määräjakaja automaatti iivarissa jonka myin.Autohan oli joskus ollut jälkiasenne turbo ja sitten vaihdoin taas koneen tavalliseksi.Semmoinen homma siinä on että turbon määräjakaja on muistaakseni paksumpi halkaisijaltaan joten iivarin kumitötterön asennus on lievästi sanottuna hankalaa.Ei meinaa millään saada pysymään paikoillaan johtuen tiukkuudesta ja hieman erilaisista pooreista.Mitään hyötyä et varmaankaan saa jos sen määräjakajan vaihdat,mutta pahaa mieltä roppakaupalla kyllä...
kjet
Vaparin K-jetti on loistava kampe toimiessaan ja siinä varmasti riittää potentiaalia ilman sen kummenpaa ruuvaamista. Enemmän saa tehoja kun säätää seokset ja paineet kohilleen, jää se mielipahakin saamatta ja bensaa menee vähemmän. 

#1890