Sehän se piti kirjoittaa, mutta kun tuossa luin samalla edellistä virhettäni, niin näemmä taas toistin senAudiojack kirjoitti:Vai mekatroniikka?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Sehän se piti kirjoittaa, mutta kun tuossa luin samalla edellistä virhettäni, niin näemmä taas toistin senAudiojack kirjoitti:Vai mekatroniikka?
The best or nothing ja maailma tarvitsee esikuvia.Henkka #2283 kirjoitti:Semmoista se on näiden kanssa. Mersuun on viimeisen vuoden aikana vaihdettu hammastanko, moottorituet, toinen alustan venttiiliyksiköistä ja viimeisimpänä alustan ja ohjaustehostuksen tandempumppu.kribe kirjoitti:On se vaan niin perkeleen hyvä auto
Tällä hetkellä jonossa on takapenkin ilmastoinnin paineputki ja toinen alustan venttiiliyksiköistä.
Tämä on hyvää vertaistukea itselle, näköjään en ole ihan ainut joka näiden käytettyjen romujen kanssa taisteleekribe kirjoitti:Ihmetyttää tämä omistamani Saksalainen premium auto:
- Parkkitutkat ei toimi (kaksi anturia pimeenä)
- Ilmastointi ei toimi (vuotaa järjestelmä tyhjäksi parissa päivässä)
- Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei toimi (luultavasti takaluukun johtosarjassa johto poikki)
- Takalasin lämmitys ei toimi. Luultavasti sama syy kuin keskuslukituksen kauko-ohjauksessa)
- Hehkurele pimeänä
- Kaikki hehkut pimeänä
- Immusta vikakoodi
- Rengaspaineanturi herjaa parin viikon välein puhjennutta rengasta
Myyjäliike lupasi korjauttaa omaan piikkiinsä Hehkureleen, parkkitutkat ja ilmastoinnin. Ilmastoinnin korjaus voikin olla kallis toimenpide, kun näissä menee tyypillisesti joku ilmastoinnin letku/putki poikki tulipellin läpiviennin kohdilta eikä sitä saa vaihdettua muuta kun purkamalla kojelauta tulipeltiin asti..
Lisäksi olis kuluvaa osaa vaihdettavana toinen ajovaloumpio, sumarit, apulaitehihnat rullineen ja kiristimineen.. toinen kääntölaakeri on just vaihdettu, toinen vaihtokunnossa. Akunkin ehdin jo vaihtaa.
Edellinen omistaja oli edellisen vuoden aikana vaihdettu kaikki iskarit, eteen molemmin puolin kaikki tukivarret, raidetangon päät, navat, koiranluut, jarrulevyt ja -palat, taakse ilmajouset, tuulilasi, toinen ajovaloumpio, yms.
Nokian kumeihin meni luottamus jo silloin kun siirsivät tuotannon venäjälle.ZeiPii kirjoitti:Hauska ilmiö. Nokian renkaita kyseenalaistetaan jälleen aiheesta tai aiheetta. Mutta kukaan tai missään ei ole esitetty lähdekritiikkiä uutisoinnista. Onko niin, että sanomalehdissä esitetyt asiat ovat aina faktoja?
Olen ostanut yhteensä 9 autoa elämäni aikana jos oikein muistan. 5 yksityiseltä ja 4 liikkeestä. Tämä on ensimmäinen "pommi" mikä liikkeestä on tullut ostettua. Yksityisiltä ostetuista myös yksi on ollut "pommi".Rommitommi kirjoitti:Tämä on hyvää vertaistukea itselle, näköjään en ole ihan ainut joka näiden käytettyjen romujen kanssa taistelee![]()
Se on ainakin käynyt selväksi, että liikkeestä ostaessa saa usein hajalla olevan auton, ja se on monesti jotain sellaista, että ne tulevat esiin vasta noin viikon sisällä ostosta, koeajolla noita harvemmin saa esiin ja sitten iästä riippuen korvataan jotain liikkeen toimesta jne, ja luultavasti ne onkin toimineet syynä siihen, miksi auto on sinne vaihtoautohalliin päätynyt.
Nyt on yksityisiltä tullut pari autoa ostettua ja ovat olleet täysin sellaisia kuin on luvattukin, vikoineen päivineen, ilmeisesti eivät kehtaa ihan yhtä paljoa vedättää kuin liikkeet. Enkä sinäänsä usko, että monikaan liike suoranaisesti vedättää, ei niillä vaan ole aikaa tutustua niihin yksityiskohtaisesti...
Nyt on hehkurele ja -tulpat uusittu, samoin kaksi parkkitutkan anturia.kribe kirjoitti:Ihmetyttää tämä omistamani Saksalainen premium auto:
- Parkkitutkat ei toimi (kaksi anturia pimeenä)
- Ilmastointi ei toimi (vuotaa järjestelmä tyhjäksi parissa päivässä)
- Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei toimi (luultavasti takaluukun johtosarjassa johto poikki)
- Takalasin lämmitys ei toimi. Luultavasti sama syy kuin keskuslukituksen kauko-ohjauksessa)
- Hehkurele pimeänä
- Kaikki hehkut pimeänä
- Immusta vikakoodi
- Rengaspaineanturi herjaa parin viikon välein puhjennutta rengasta
Myyjäliike lupasi korjauttaa omaan piikkiinsä Hehkureleen, parkkitutkat ja ilmastoinnin. Ilmastoinnin korjaus voikin olla kallis toimenpide, kun näissä menee tyypillisesti joku ilmastoinnin letku/putki poikki tulipellin läpiviennin kohdilta eikä sitä saa vaihdettua muuta kun purkamalla kojelauta tulipeltiin asti..
Lisäksi olis kuluvaa osaa vaihdettavana toinen ajovaloumpio, sumarit, apulaitehihnat rullineen ja kiristimineen.. toinen kääntölaakeri on just vaihdettu, toinen vaihtokunnossa. Akunkin ehdin jo vaihtaa.
Edellinen omistaja oli edellisen vuoden aikana vaihdettu kaikki iskarit, eteen molemmin puolin kaikki tukivarret, raidetangon päät, navat, koiranluut, jarrulevyt ja -palat, taakse ilmajouset, tuulilasi, toinen ajovaloumpio, yms.