MItes tollasessa ilmastoinnilla varustetussa -96 turbosatkussa tuon kytkinvaijerin pitäis mennä? Itsellä katkes vanha vaijeri ja oli ns löysänä koko vaijeri konehuoneen puolella, eli onko rintapellin jälkeen vaijeri tarkotus vaan laittaa siihen lokasuojan lähellä olevaan avonaiseen pidikkeeseen ja siitä ilmastoinnin putkien alta suorinta tietä kytkinhaarukkaan, vai pitääkö se vaijerin kesivaiheilla oleva mötti ns kiinnittää johonkin? yleensä autoissa tuo on ollu jossain keskivaiheilla kiinni mutta en nyt ihan heti sellasta paikkaa löytänyt, vai onko multa siitä laatikon päältä joku pidike tipahtanut tienvarteen samalla kun surullisenkuuluisa polkimenpään muoviholkki sanoi naps.
Hätäsillään laitoin uuden kytkinvaijerin vaan tolleen kiinni mutta tosiaan nyt parin päivän päästä huomaa että selvästi joku asennusmoka iteltä koska koko ajan vaan huononee ja huononee kytkimen toiminta ja etenkin se alue millä kytkin irrottaa tai ottaa kiinni
edittiä vielä, että siis aikasemminkin paikallaan oli manuaalisäätönen vaijeri ja semmoisen sinne laitoin nyt, tosiaan toimi parisataa kilsaa hyvin ja tosi paljon kevyemmin kun aiemmin, mut nyt polkimen liikerata missä ottaa kiinni/irrottaa on hyvin minimaalinen. mitä tein väärin
