Se mittariston irroitus on tosiaan suht kuppanen juttu ensimmäisellä kerralla

Olen yrittänyt tihrustella missä tuo rauta oikein luuraa...?jus kirjoitti:Sattui olemaan tallessa moottorintuennasta kuva, jossa tuo takakiinnike ja sen tuki näkyvät:Haza kirjoitti:Mulla hyppäs edelliskesänä kuskinpuoleinen sisempi vetari pois maljasta ihan kävelyvauhdissa monttuun ajaessa
Syy tuohon oli se että koneen takapuolella oleva kolmion mallisen (lohkossa, öljypohjassa ja tukikumissa kiinni) kiinnityspalikan lohkoon tuleva pultti oli poikki ja öljypohjaan tuleva lähes irti, jolloin kone oli päässyt liikkumaan liikaa.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... rituet.gif
No niin nyt on tarkastettu kaikinpuolin autoa.jus kirjoitti:Kyllä 91:nkin kuvassa EPC:ssä tuollainen kolmiotukirauta on, mitenkään ei eritelty B202:n ja B234:n tuentaa.
Kuvassa näkyy tuon raudan päätä vasemmassa alakulmassa
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... laturi.jpg
jblgti1200 kirjoitti:Nyt huomasin kylmillä keleillä että koneen ollessa "haaleana" eli ei täydessä käyntilämpötilassa eikä ihan kylmänäkään niin pienellä kaasulla kiihdyttäessä nykii ja puutuu vähän,
eikä anna kovemmin kiihdyttäessä nostaa ahtoja peruspaineita korkeammalle eli n.0.4bar.![]()
Tämä ilmiö on havaittavissa vain 5-10min ajoon lähdettyä,kun kone lämpiää enemmän niin toimii ihan normaalisti.
Johtuukohan asennetusta avoimesta vaparista,vaiko pakkasesta
n.-10 astetta.Mikähän "vian" aiheuttaa?![]()
Ja sitten:
Mihin väliin kannattaa asentaa ns."turboruuvi" tässä koneessa?
Kannattaako laittaa tuohon magneettiventtiilille tulevan letkun väliin vai minne?
Tänään tilasin Lesjöforssin jouset,olikohan -35mm madaltavat.
Jos ei tipu tarpeeksi niin rälläkällä loput...ei nyt sentään.
Onko autossa DI/APC vai DI+APC vai perinteinen sytytys ja APC?jblgti1200 kirjoitti:-Mikä on nakutusanturin kiristysmomentti?
-Onko perusahdot liian korkealla kun nostaa sillä ahtoja 0,5bar?