
Ratista vielä, semmonen missä lukee "turbo", onko vanhempimallinen 4-puolainen? Semmonen kun minulla muuten löytyy!

Pystärissä kauko ref on 25 per puoli ja viistokeulassa 20. Ellei sitten ole jotain valmistaja kohtaisia eroja. En kuitenkaan ole törmännyt sellaisiin. Eli pystäriin sais laittaa max 12,5 per puoli. Tuollaisiakin valoja on vallan mainioita. Esin Cibie Turini. Helkkarin isokokoinen pyöreä, mutta leveä valokiila, ja tuleehan sitä pituuttakin ainakin jonkin verran. Suorakaiteen muotoisia 12,5 on sitten vaikka kuinka paljon. Näiden kohdalla pitäytyisin Cibien (Valeo) tuotteissa. Omakohtaista kokemusta ei kylläkään ole, mutta TM-testeissä vei mennen tullen Hellaa ja muita. Pyöreät on sitten asia erikseen.Tri-Lo kirjoitti:Ai että 20 vaan?? og:n umpioissahan on varmasti 22,5? Mikä olikaan se kokonais-max? Meneekö alle..?
Tuoko on ihan laillista? Kaikki samaa mieltä?jos menee pitkät yli ref. 75, nii pitää laittaa vaihtokytkimellä (laillistaa valot). Eli auton omat pitkäthän pitää toimia, mutta niiden ei tarvitse palaa. Vaihtokytkimellä saat vaihdettua niin että sulla palaa auton omat pitkät (katsastukseen sedille valoa) tai nappulasta niin että se kytkee vain ne lisäpitkät. Tämä mahdollistaa jopa ref 37.5 valot.
Kyllä. Lue vaikka AKEn sivuilta. Mutta toimimattomia(ylimääräisiä) lisävaloja ei saa olla.Tri-Lo kirjoitti:Kävinhän jo perjantaina katsastamassa, ja olihan ne sitä mieltä siellä, että poistaa piti. Olisinkin, mutten silloin vielä ehtinyt.
Tuoko on ihan laillista? Kaikki samaa mieltä?jos menee pitkät yli ref. 75, nii pitää laittaa vaihtokytkimellä (laillistaa valot). Eli auton omat pitkäthän pitää toimia, mutta niiden ei tarvitse palaa. Vaihtokytkimellä saat vaihdettua niin että sulla palaa auton omat pitkät (katsastukseen sedille valoa) tai nappulasta niin että se kytkee vain ne lisäpitkät. Tämä mahdollistaa jopa ref 37.5 valot.