Samalla menee vaihtoon aika paljon palikkaa, mm. etutukivarsien kaikki puslat (etummaiset laitan uretaaniset), rt-päät, koiranluut, jne..
Vielä ku löytäs työpäivän päälle intoa jäädä ruuvailemaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Joo, setti on alla. Ajotuntuma on parempi kuin KW:lla, mutta se lie enempi kiinni säädöistä ja niiden onnistumsiesta... Hymy huulilla on saanut ajaa vaikka säädinkin niin että tolpissa on edessä n.8mm kierrettä varaa tiputtaa ja takana 12 mm.tturku kirjoitti:Cabbe kaipaa madallussarjaa. Mitäs arvon raati suosittelee? Katselin että Konin street paketti irtoaisi noin 500€, tekeekö mitään? Sportkit noin 750€, tästä hyvät kokemukset og9-3:sta. H&R+ Bisltein B6? Joku muu setti? Autohan on -06 eli katsurille pitää esitellä varmaan lippulaput.
Joko timpetti sai BC racingin setin alle?
En tiedä auttaako, mutta mulla tuli BC:n setin mukana suojapussit kierteille (ja jousille).. Aika näyttää noiden muiden osalta, mutta ei se tosiaan hirveesti rohkaissu tää kierrelautasen nulppaantuminen huonon materiaalivalinnan vuoksi. En aio ottaa KW:tä enää.kartsa86 kirjoitti:En tuota BC v1 kauheasti kehuisi ainakin oma kokemus on että tuo alusta ei käyttöautossa kestä kovin kummoisesti. Noin kahden vuoden verran alla olleena yksi iskari vaihdettu ja korroosio iskenyt pahasti jousiin. Ajomäärä vain parikymmentätuhatta. KW on myös heikko jo useamman alustan verran kokemusta jousia ja iskareita menee,paras säädettävä alusta ollut tähän mennessä H&R.