-Tekniikka täys kymppi
-Ikäsekseen ruosteeton
Noh, kaikkihan me tiedämme tarinat, mutta tossa se raato nyt makaa pihas
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/xM8AXr.png)
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/G01ITP.png)
Ruosteeton tarkottaa, että on hitsattu, mutta "ruosteeton". Päällepäin tuo on aika jees, peruskolhua ja kulumaa mutta "ruosteeton". Pohjas ja pyöräkotelois taas on paikkoja, mutta ainaki suurimmilta osin hitsisaumat on näkyvis. Se taas tarkottaa, että ehkä on korjattu hyvin, ehkä ei. Paskimmathan massataan yli...
Mut joo, muutenhan tuo "papan helmi" tarkottaa, että auto on unohdettu kun ei olla jaksettu enää korjata. Katto on niitattu ylös, kuskin lasi toimii mallilla ota käsin kii ja nosta/laske, ilmanvaihtopömpeli kyllä vaihtaa jotenkuten suuttimien välillä, mutta suhinoita ei kuulu. Jatkuva suhina kylläkin kojelaudan sisältä. Puhallinki huutaa kuin hyeena... Noh, pikkuvikoja, ei noista kannata masentua. Tupakointia mua eniten rassaa, tosin jos on seisonu pitkään, niin saattaa korostua eli sisustan kuitenki joutuu vaihtaan ja kattoverhoilun, niin saattaa niillä mennä ohi. Ja muuta pikkupaskaa osuus silmään mm. ryypyn vipu.
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/924/C1jqjX.jpg)
Tekniikaltaan toi on joo täys kymppi, mitä nyt kylmänä ei oikeen käy kuinkaan päin paitti kierroksilla. Ennenkö auto oli kunnolla lämmin, toisinaan vähä pätkiki. Sit taas kun ajo lämpöseks, niin iski perusvika vastaan
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/922/BFWwXc.jpg)
Eli varmaan flektin lämpökytkin rikki.
Kotia jolkotelles sähkötki katos totaalisesti kunnes kerrasta palas taas vauhdista päälle. Vikaki tais selvitä heti kotipihas...
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/924/uV4vk5.jpg)
Mitähän viä. Leima menny vuoden vaihtees umpeen. Muuten toi tuntuis pelaavan ihan ok. Alustaki on yhtä terhakka kuin uudes Astras kun hidastetöyssyihin pomputteli menemään. Ja pääsee tolla ihan maantievauhtiaki. En raketiks kehu, mutta lappu lattias kulkee siinä missä kolmepyttynenki
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/924/Ov71Cb.jpg)
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/923/RCpzfy.jpg)
Jotain hassunhauskaa tälle on tapahtunu, kun Trafin listoilla tää on muutoskatsastettu 87 ja 90. En yhtää tiä kyl et mitä. Vanteet on ainaki kii muttereilla, eli napoja ei oo vaihdettu.
Jos keskitytään hyviin puoliin ja unohdetaan projektiosio, niin:
-Keskikonsoli
-Kori pikasesti katottuna ikäsekseen loistava
-Automaatti (kulutus ihan sama tämmöses lelus)
-Perusilme siisti eikä kulahtanu (pl sisusta)
Rehellinen totuus on se, että mulla ei oikeen ole aikaa, mutta toisaalta en ole tollasta Aito-Saabia päässy ennen edes ruuvaamaan. Lämpöongelmat on helppo ratkasta ku testailee flektin kytkennät ja joko korjaa flektin tai vaihtaa anturin, mutta kojelaudan suhinat on nounou-osastoa. Toisaalta tulee seki sit katottua.
Käyntiongelmis olen ihan uuno. Isä osti mopon mulle joskus 96 tai 97, mutta se oli uus Monkey. Ei tarvinnu rasssata. Myöhemmin tuliki Derby, jota sitäkää ei rassattu. Autot taas on aina ollu sähköruiskuilla, joten tässähän pääsee hakemaan vikaa wanhan ajan tyyliin. Rehellisesti sanottua en edes tiedä miltä kärjelllinen sytytys näyttää. Kärjettömään oon kantta ja pyörijää vaihtanu joskus, tää menee ihan uudeks. Ja pitää sytkäennakkooki säätää, tsiisus. Trionic FTW!
Mut joo. Jos korjais ton virtakaapelin ja siitä sit Motonetistä hakemaan halpoja sytkäosia kassillinen ja lämmöt kuriin. Sitte vois leimaustaki pohtia. Sen jälkeen kaikki onki avointa. Pussihousuilua eli museokilpiin? Turbotus (taitaa olla toivotonta ton automaatin kans) ja ruisku? Paaliin kun alkaa vituttamaan? Nooh, talvi-illat on pitkiä ja pimeitä
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)