kenelle laitoin
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
kenelle laitoin
muisti pätkii "!!! kenelle laitoin aikanaan miun vihreestä 99:stä kuvia sähköpostiin??? sanoit että sun sukulaisia asustelee täällä lappeenrannan suunnilla ja samalla tehtiin kauppaa takalasin kiinnikkeistä.......................
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Re: kenelle laitoin
nalleolut kirjoitti:muisti pätkii "!!! kenelle laitoin aikanaan miun vihreestä 99:stä kuvia sähköpostiin??? sanoit että sun sukulaisia asustelee täällä lappeenrannan suunnilla ja samalla tehtiin kauppaa takalasin kiinnikkeistä.......................
Sukulaisia on samalla suunnalla, kauppaakin on varmaan tehty. Jos kyse oli ns. puluportaiden kiinnikkeistä, niin sellaisia olen jollekin lähettänyt, mutten muista kenelle. Kuvani kävin läpi, muttei yhtään 99 kuvaa, joka nappaisi kohdalleen löydy. Koneeni olen tosin joutunut ajamaan talven aikana sileäksi.

Edit:
Meilejäkin löytyi taltioituina, muttei ainuttakaan viitettä kuvista.
Yritän penkoa vielä, jos olisi tullut mulle ne kuvat...siis bitteinä paperikuvia ei ainakaan

# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Saabisti"
- Viesti:
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
mietiskelyä!
joo niinhän se tais olla! joo silloin tuli tuosta 99:stä napattua pari kuvaa mut homma tais kariutua siihen et siinä on vaan 2 ovea!!!!
nyt olisi taas autolle kysyntää mutta ei kuvia harmittaa metri lunta auton päällä ei kovin hyvää kuvaa anna.....
nyt olisi taas autolle kysyntää mutta ei kuvia harmittaa metri lunta auton päällä ei kovin hyvää kuvaa anna.....
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659