kenelle laitoin

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
nalleolut
"TosiSaabisti"

kenelle laitoin

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

muisti pätkii "!!! kenelle laitoin aikanaan miun vihreestä 99:stä kuvia sähköpostiin??? sanoit että sun sukulaisia asustelee täällä lappeenrannan suunnilla ja samalla tehtiin kauppaa takalasin kiinnikkeistä.......................
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Re: kenelle laitoin

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

nalleolut kirjoitti:muisti pätkii "!!! kenelle laitoin aikanaan miun vihreestä 99:stä kuvia sähköpostiin??? sanoit että sun sukulaisia asustelee täällä lappeenrannan suunnilla ja samalla tehtiin kauppaa takalasin kiinnikkeistä.......................

Sukulaisia on samalla suunnalla, kauppaakin on varmaan tehty. Jos kyse oli ns. puluportaiden kiinnikkeistä, niin sellaisia olen jollekin lähettänyt, mutten muista kenelle. Kuvani kävin läpi, muttei yhtään 99 kuvaa, joka nappaisi kohdalleen löydy. Koneeni olen tosin joutunut ajamaan talven aikana sileäksi. :( Toivottavasti löytyy. yritän etsiä vielä, jos vaikka olisikin minulle lähetetty.

Edit:
Meilejäkin löytyi taltioituina, muttei ainuttakaan viitettä kuvista.
Yritän penkoa vielä, jos olisi tullut mulle ne kuvat...siis bitteinä paperikuvia ei ainakaan :)
# 419 Vesa Pohjalainen
nalleolut
"TosiSaabisti"

joo bitteinä hyvinkin ! mutta kiinnikeitä ei ainakaan tänne ole saapunut.......
#1171 klubin jäsen
045-2698659
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

nalleolut kirjoitti:joo bitteinä hyvinkin ! mutta kiinnikeitä ei ainakaan tänne ole saapunut.......
Ei, kun siinä viestissä sovittiin, että ei ole kiire ja voi tuoda takapaneelin kanssa.

Pitää varmaan jatkaa tätä YV puolella :)
# 419 Vesa Pohjalainen
nalleolut
"TosiSaabisti"

mietiskelyä!

joo niinhän se tais olla! joo silloin tuli tuosta 99:stä napattua pari kuvaa mut homma tais kariutua siihen et siinä on vaan 2 ovea!!!!

nyt olisi taas autolle kysyntää mutta ei kuvia harmittaa metri lunta auton päällä ei kovin hyvää kuvaa anna.....
#1171 klubin jäsen
045-2698659
Vastaa Viestiin