9-3 Aero moottorivaihto, onko järkeä?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
9-3 2.0t
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 07:55

Re: 9-3 Aero moottorivaihto, onko järkeä?

Viesti Kirjoittaja 9-3 2.0t »

Kiitokset mielipiteistä.

Kyllä se osiksi menee. Vaikka moottorivaihto olisikin mahdollinen niin ei ole aikaa, rahaa eikä innostusta sitä alkaa vääntämään.

Tämän hetken suunnitelma on pistää auto kokonaisena Nettiautoon myyntiin merkinnällä myydään viallisena tai varaosiksi.

Auto on punainen sportsedan vm 2003, Aero, moottori on 2.0T, automaattivaihteisto, penkit on sellaiset harmaa-vaalea nahkan ja kankaan yhdistelmät.

Vielä kun osaisi päättää mitä tuosta pyytää.
petromies
"Viggen"
Viestit: 658
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 23:02
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 9-3 Aero moottorivaihto, onko järkeä?

Viesti Kirjoittaja petromies »

Sano niille korjaamon pojille että jos olette remonttimiehiä ettekä uusien osien vaihtajia niin laittavat helicoilin siihen kannessa olevaan pultin reikään. Onnistuu kannen ollessa paikallaan. Alapultin paikkaa en muista. Hinkkaumat ja hankaumat ei haittaa ja kiristimen palat öljypohjassa saa olla siellä. Uudet öljyt ja suodatin ja sitte baanalle. Kestää minkä kestää..
Ajoituspalikat B207 E/L löytyy.
Ex: Saab 1,9 Tid 8v my2009
Ex: 2xSaab 99 petro + 3xSaab 99
9-3 2.0t
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 07:55

Re: 9-3 Aero moottorivaihto, onko järkeä?

Viesti Kirjoittaja 9-3 2.0t »

petromies kirjoitti:Sano niille korjaamon pojille että jos olette remonttimiehiä ettekä uusien osien vaihtajia niin laittavat helicoilin siihen kannessa olevaan pultin reikään. Onnistuu kannen ollessa paikallaan. Alapultin paikkaa en muista. Hinkkaumat ja hankaumat ei haittaa ja kiristimen palat öljypohjassa saa olla siellä. Uudet öljyt ja suodatin ja sitte baanalle. Kestää minkä kestää..
Ei taida näiden poikien ammattitaito riittää... mutta hyvä pointti. Raatohan on muuten myynnissä :wink:
Keme
"Viggen"
Viestit: 661
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: 9-3 Aero moottorivaihto, onko järkeä?

Viesti Kirjoittaja Keme »

petromies kirjoitti:Sano niille korjaamon pojille että jos olette remonttimiehiä ettekä uusien osien vaihtajia niin laittavat helicoilin siihen kannessa olevaan pultin reikään. Onnistuu kannen ollessa paikallaan. Alapultin paikkaa en muista. Hinkkaumat ja hankaumat ei haittaa ja kiristimen palat öljypohjassa saa olla siellä. Uudet öljyt ja suodatin ja sitte baanalle. Kestää minkä kestää..
Kestää minkä kestää ja sitten jos hajoaa niin manataan facebookissa paskan rempan tehnyttä firmaa. Tommoset hommat kannattaa teettää jollain yksityisellä remppaajalla ilman kuittia, niin ei jää epäselvyyksiä korvaako kukaan mitään jos käy paskasti.
jeeeeeee!
Vastaa Viestiin