900 moottorin tukikumit
-
Hietalahti
- "Viggen"
- Viestit: 684
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
900 moottorin tukikumit
Speedpartsilla näyttäisi olevan moottorin tukikumeja. Auto on 900i16 2.1 -92.
Mitkä kumit tähän kuuluu? https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... phangning/
Mitkä kumit tähän kuuluu? https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... phangning/
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25067
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 900 moottorin tukikumit
katselisin nuo hytikkapohjaiset..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
Hietalahti
- "Viggen"
- Viestit: 684
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900 moottorin tukikumit
Tarkoititko näitä? Oikea ja vasen puoli.
https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... 45650.html
https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... 45650.html
-
Hietalahti
- "Viggen"
- Viestit: 684
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25067
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 900 moottorin tukikumit
jep jos siel sellaiset on .
mut uteliaana kysyn miksi syy vaihtaa =
mut uteliaana kysyn miksi syy vaihtaa =
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
Hietalahti
- "Viggen"
- Viestit: 684
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900 moottorin tukikumit
Ykkönen menee huonosti sisään, epäillään moottorin tukikumeja.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25067
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 900 moottorin tukikumit
mä tutkisin kepin kumin kunnon ekana. 
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
Hietalahti
- "Viggen"
- Viestit: 684
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900 moottorin tukikumit
Auton alla oleva vaihteensiirtimen kumi on paikallaan ja vaikuttaa ehjältä, miten todetaan rikkoontuminen?
- eegas
- "Hölösuu"
- Viestit: 1165
- Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
- Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi
Re: 900 moottorin tukikumit
https://townsendimports.com/Web/transmi ... iftadj.htm
Voisi olla kyllä säätöä vailla, tuossa ohjeita.
Voisi olla kyllä säätöä vailla, tuossa ohjeita.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9-3 SE -01
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9-3 SE -01
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Re: 900 moottorin tukikumit
Ohessa pari aikaisempaa viestiketjuani aiheesta.
viewtopic.php?f=12&t=184727&p=1197041#p1197041
viewtopic.php?f=11&t=184678&p=1196786#p1196786
Kumien vaihdon myötä auto muuttui vallan toiseksi. Aikaisemmin ykköstä joutui usein hakemaan kakkosen kautta, mutta kumien jälkeen pelaa kuin junan vessa ( se vanhan mallinen, jossa reikä lattiassa ). Ainoastaan harmitti, etten ollut tehnyt aikaisemmin.
Katsoin tuota Speedparts:n sivustoa ja siinä tuntuu olevan virhe. Minun vm 87 16 V 2.0 l Turboon meni ainakin kolme hydraulista vaimenninta. En nähnyt mitään eroa vasemman, oiken ja etummaisen välillä.
viewtopic.php?f=12&t=184727&p=1197041#p1197041
viewtopic.php?f=11&t=184678&p=1196786#p1196786
Kumien vaihdon myötä auto muuttui vallan toiseksi. Aikaisemmin ykköstä joutui usein hakemaan kakkosen kautta, mutta kumien jälkeen pelaa kuin junan vessa ( se vanhan mallinen, jossa reikä lattiassa ). Ainoastaan harmitti, etten ollut tehnyt aikaisemmin.
Katsoin tuota Speedparts:n sivustoa ja siinä tuntuu olevan virhe. Minun vm 87 16 V 2.0 l Turboon meni ainakin kolme hydraulista vaimenninta. En nähnyt mitään eroa vasemman, oiken ja etummaisen välillä.
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: 900 moottorin tukikumit
On se etummainen hydraulikumi ollut alun perin eri osanumerolla kuin sivuilla olevat. Liekö ollut jotain hienosäätöä jäykkyydessä tai muissa ominaisuuksissa, vaikka ulkoinen olemus olisikin samanlainen.
http://ys3.se/catalogue/node/1987/4/#N
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/alb ... 2237_1.htm
Norpan laarissa näkyi muutama alkupään tonnarin hydraulikumin oloinen osa helatorstaina WST:ssä. Kiinnitysreikiä muokkaamalla niistä ilmeisesti saisi sovitettua 900 sopivaksi.
Nuokin varmaan saisi sovitettua:
https://webshop-fi.saabparts.com/9000/e ... gine-mount
http://ys3.se/catalogue/node/1987/4/#N
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/alb ... 2237_1.htm
Norpan laarissa näkyi muutama alkupään tonnarin hydraulikumin oloinen osa helatorstaina WST:ssä. Kiinnitysreikiä muokkaamalla niistä ilmeisesti saisi sovitettua 900 sopivaksi.
Nuokin varmaan saisi sovitettua:
https://webshop-fi.saabparts.com/9000/e ... gine-mount
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00