Niin niin! Sitähän se mullekin sanoi, mutta eipä siltä kyllä näyttänyt..LR kirjoitti:Vai semmonen juttu! Kyllä se myyjä minulle ainakin lupasi, että se myllytetään keskiviikkona.Ei ole vissiin se 8400 euron kaveri vielä hakenut autoa?
Suolainen hintaMikkoA kirjoitti:Menee vähän OT:ksi, mutta kun hinnoista puhutaan ogsatkuissa niin tuo:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=247136
on kyllä kallein kaasarisatku mihin olen ikinä törmännyt!![]()
Olivatko ne uutenakaan tuon hintaisia...![]()
![]()
Olin lukevinani (täälläkin tiedotetusta) lisävarusteluettelosta ilmastointilaitteen kohdalta, että sitä sai myös c-malliin. Taisi olla jopa muutaman saturaisen halvempi kuin i-/ turbokoneisiin.Karjay kirjoitti:Hieno autohan tuollainen musta 4d satku on. Vaikka tykkäänkin tosi paljon OG ysisatasista, niin tuo hinta on kyllä _täysin posketon_. Jos tuo auto olisi todella priimakunnossa, olisin ehkä valmis maksamaan 2000 e. Pitää muistaa, että kyseessä on kuitenkin ankein mahdollinen satku. Tuota ilmastointia ei ole edes saanut tuohon autoon alkuperäislisävarusteena, lienee jälkikäteen ruuvattu. Tuolla hinnalla ei oikeasti ole katetta, kyse ei ole edes mistään harrasteautosta.
Joo tuli tosta mieleen kun viimeksi Kreikassa tuli ajeltua ciMertmi kirjoitti:Jospa se ilmastoinnin tilannut henkilö oli tottunut aiemmassa autossaan ilmastointiin tai hänellä on ollut joku terveydellinen syy sen hankintaan. On sitä hullumpaakin kuultu. Minusta tuo 2.0 kaasarikoneen kyljessä oleva ilmastointi ei ole mitenkään ihmeellistä. Enemmän minua ihmetytti kaverin entisessä autossa Ford Fiesta 1.3 -98:ssa oleva ilmastointi. Oli näet niin tehoton moottori fiestassa, että maantiellä kun automaattinen ilmastointi kytkeytyi päälle piti painaa kaasua lisää, ettei vauhti hyydy. Sitten kun ilmastointi katkaisi automaattisesti, niin piti keventää kaasujalkaa. Tuo 900C:n kone ei varmasti hyydy ilmastoinnilla
tekee aika härskin näköisen nuo coolerin putket!t8 kirjoitti:Vaikkei Aero olekaan, niin omasta mielestä pirun hieno.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=252897
Siellä se odottaa tallissa lumien sulamista, käyntiin lähti kun muutama viikko sitte kokeilin. En saanut sitä pelaamaan, vaikka vaihtelin varaosa-autosta kaikki sytkäosat, bensapumpun ja ilmamäärämittarinki. T16-kansi, ruisku jne on hommattu ja pitäisi niitä alkaa laittamaan keväämmällä paikoilleen. Eiköhän se sitte pelaa.mikkoimp kirjoitti: mites sun tuo 900c edistyy? etkö siihen t16 suunnitellut? toimiiko se jo t8 tekniikalla?