900 Aero nettiautossa... aika NÄTTI !

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Vai semmonen juttu! Kyllä se myyjä minulle ainakin lupasi, että se myllytetään keskiviikkona. :lol: Ei ole vissiin se 8400 euron kaveri vielä hakenut autoa? :lol:
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

LR kirjoitti:Vai semmonen juttu! Kyllä se myyjä minulle ainakin lupasi, että se myllytetään keskiviikkona. :lol: Ei ole vissiin se 8400 euron kaveri vielä hakenut autoa? :lol:
Niin niin! Sitähän se mullekin sanoi, mutta eipä siltä kyllä näyttänyt..
Eikä se muuten puhunut enää mistään summista, kun kysyin että onko siitä joku oikein tarjonnut jotakin! Ei siitä nyt hemmetti kukaan voi maksaa mitään kahdeksaa tonnia!!
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Menee vähän OT:ksi, mutta kun hinnoista puhutaan ogsatkuissa niin tuo:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=247136

on kyllä kallein kaasarisatku mihin olen ikinä törmännyt! 8O

Olivatko ne uutenakaan tuon hintaisia... :wink: :wink: :wink:
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

MikkoA kirjoitti:Menee vähän OT:ksi, mutta kun hinnoista puhutaan ogsatkuissa niin tuo:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=247136

on kyllä kallein kaasarisatku mihin olen ikinä törmännyt! 8O

Olivatko ne uutenakaan tuon hintaisia... :wink: :wink: :wink:
Suolainen hinta
Onhan tuo aika siisti, mutta kilometrit on kuitenkin liki kakssataa.
Eipä mahda olla parijona oven takana.

Maksoi muuten uutena nafti 120.000 mk
# 419 Vesa Pohjalainen
Karjay
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 22:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Karjay »

Hieno autohan tuollainen musta 4d satku on. Vaikka tykkäänkin tosi paljon OG ysisatasista, niin tuo hinta on kyllä _täysin posketon_. Jos tuo auto olisi todella priimakunnossa, olisin ehkä valmis maksamaan 2000 e. Pitää muistaa, että kyseessä on kuitenkin ankein mahdollinen satku. Tuota ilmastointia ei ole edes saanut tuohon autoon alkuperäislisävarusteena, lienee jälkikäteen ruuvattu. Tuolla hinnalla ei oikeasti ole katetta, kyse ei ole edes mistään harrasteautosta.
GM 900 se 2.0t -97 RE85
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Ilmastoinnista

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Karjay kirjoitti:Hieno autohan tuollainen musta 4d satku on. Vaikka tykkäänkin tosi paljon OG ysisatasista, niin tuo hinta on kyllä _täysin posketon_. Jos tuo auto olisi todella priimakunnossa, olisin ehkä valmis maksamaan 2000 e. Pitää muistaa, että kyseessä on kuitenkin ankein mahdollinen satku. Tuota ilmastointia ei ole edes saanut tuohon autoon alkuperäislisävarusteena, lienee jälkikäteen ruuvattu. Tuolla hinnalla ei oikeasti ole katetta, kyse ei ole edes mistään harrasteautosta.
Olin lukevinani (täälläkin tiedotetusta) lisävarusteluettelosta ilmastointilaitteen kohdalta, että sitä sai myös c-malliin. Taisi olla jopa muutaman saturaisen halvempi kuin i-/ turbokoneisiin.

Piti tarkistaa (lisävarusteluettelo 1988):
Ilmastointilaite kaasutin (8388), turbo/i (8616). Jep, nyt PITÄÄ miettiä mitä järkeä on iskeä kaasutinsatkuun kiinni ilmastointilaite ja ei mitään muuta? Onhan noita viilennysyksiköitä tullut muutamassa vastaan, ilmeisesti esim. Nissan Bluebirdeissä oli joku tarjous 80-luvun lopussa, useammassakin on "Airconditioned" -teksti ikkunassa.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jospa se ilmastoinnin tilannut henkilö oli tottunut aiemmassa autossaan ilmastointiin tai hänellä on ollut joku terveydellinen syy sen hankintaan. On sitä hullumpaakin kuultu. Minusta tuo 2.0 kaasarikoneen kyljessä oleva ilmastointi ei ole mitenkään ihmeellistä. Enemmän minua ihmetytti kaverin entisessä autossa Ford Fiesta 1.3 -98:ssa oleva ilmastointi. Oli näet niin tehoton moottori fiestassa, että maantiellä kun automaattinen ilmastointi kytkeytyi päälle piti painaa kaasua lisää, ettei vauhti hyydy. Sitten kun ilmastointi katkaisi automaattisesti, niin piti keventää kaasujalkaa. Tuo 900C:n kone ei varmasti hyydy ilmastoinnilla :)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Mertmi kirjoitti:Jospa se ilmastoinnin tilannut henkilö oli tottunut aiemmassa autossaan ilmastointiin tai hänellä on ollut joku terveydellinen syy sen hankintaan. On sitä hullumpaakin kuultu. Minusta tuo 2.0 kaasarikoneen kyljessä oleva ilmastointi ei ole mitenkään ihmeellistä. Enemmän minua ihmetytti kaverin entisessä autossa Ford Fiesta 1.3 -98:ssa oleva ilmastointi. Oli näet niin tehoton moottori fiestassa, että maantiellä kun automaattinen ilmastointi kytkeytyi päälle piti painaa kaasua lisää, ettei vauhti hyydy. Sitten kun ilmastointi katkaisi automaattisesti, niin piti keventää kaasujalkaa. Tuo 900C:n kone ei varmasti hyydy ilmastoinnilla :)
Joo tuli tosta mieleen kun viimeksi Kreikassa tuli ajeltua ci :x roen Saxolla. Auto oli aivan uusi (alle 2000 km ajettu), koneena "isolohko" 1.1i.

Auto nykäisi aina kun tökkäsin ilmastoinnin päälle (jos ei jo ollut).

Kokeilin taajaman ulkopuolella (70 rajoitus), että miten vaikuttaa menopuoleen. Ensin tasainen 70 nopeus ja sitten ilmastointi päälle, parin sekunnin jälkeen auto "nykäisi" ja vauhti tippui varmaan 5-8km/h. Eli lisää kaasua koneeseen :P

Autovuokraamon listoilla ei ollut Saabia..yllätys
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Huvittaa henkilöä tuollaiset kotterot :D Mitenköhän nykäsis tuossa uudessa Kia Picantossa?..Ainakin briteissä näkyisi saavan 1.1-malliinkin :D (Delta-auton sivuilta on infoa turha etsiä)...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Aikani taas Nettiautoa selattuani huomasin että tuon järjettömän kalliin kaasarisatkun hintaa on vähän fixattu:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=247136

Mutta on se vieläkin KALLIS!

Tuo musta on kyllä komea väri ja sopii hyvin OG900:seen. Mutta ilmastoinnilla varustettu -89 vuoden kaasaripeli karvan alle neljä tonnia... 8O 8O 8O

Menee taas väkevästi OT:n puolelle... :oops: Minä mistään Aeroista mitään tajua...
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

Vaikkei Aero olekaan, niin omasta mielestä pirun hieno. 8)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=252897
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

mitä ton 900c:n hinta alunperin oli?
tuo hopeinen aero näytti ihan näpsäkältä peliltä, ei muuta kun vähän ahtoja lisää niin ollaan siinä +300hv. oli ilmeisesti kansikin portattu kun noin hyvin vakio ahdoilla virtaa. tuskimpa pelkkä cooleri, lastu, db ja putki niin paljon tekisi?

samat on tavoitteet :twisted:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

t8 kirjoitti:Vaikkei Aero olekaan, niin omasta mielestä pirun hieno. 8)
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=252897
tekee aika härskin näköisen nuo coolerin putket!
mites sun tuo 900c edistyy? etkö siihen t16 suunnitellut? toimiiko se jo t8 tekniikalla?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

mikkoimp kirjoitti: mites sun tuo 900c edistyy? etkö siihen t16 suunnitellut? toimiiko se jo t8 tekniikalla?
Siellä se odottaa tallissa lumien sulamista, käyntiin lähti kun muutama viikko sitte kokeilin. En saanut sitä pelaamaan, vaikka vaihtelin varaosa-autosta kaikki sytkäosat, bensapumpun ja ilmamäärämittarinki. T16-kansi, ruisku jne on hommattu ja pitäisi niitä alkaa laittamaan keväämmällä paikoilleen. Eiköhän se sitte pelaa. :P
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

mikkoimp kirjoitti:mitä ton 900c:n hinta alunperin oli?
Muistaakseni sen hinta oli 6900 euroa. 8O 8O 8O
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Vastaa Viestiin