Eli hain uuden mankun ja uudet tulpat, muutosta ei juurikaan tullut tuon makun osalta eikä tulpatkaan asiaa juuri muuttanut. Ahdot laski sitä mukaa kun kulkine lähti kiihtymään.
Ensiksi nuo tulpat, kokeilin noita Boschin tulppia ja noin 400km kerkesin niillä ajella kun ajaessa alkoi tuntua outoa tupsahtelua ja tyhjäkäynnilläkin kuului putkesta tupsahtelua (kärkiväli on sen 1.1mm). Vaihdoin vanhat NGK:t takas, tupsahtelu loppui siihen ja käynti parani.
Mutta paineet edelleen putoaa sieltä 0.7-0.8 tasolta kiihdyttäessä tuonne 0.5bar.
Sain vinkin että laittamalla vuotovenan tuohon W lähdön ja mankun väliin saa paineet kohdalleen. Joten otin tuosta viri pököstä tuon Retroxin säätövenan (maksoi 17e) ja ei kun testaan. varovaisesti laitoin hieman sitä auki ja kun kiihdytti niin tasaisesti paineet siellä 0.9bar ja nälkä kasvaa tietty syödessä ja lisää ruuvausta ja nyt on sitten 1kk ajan ollut tuo 1.1bar käytössä ja hienosti pitää paineet ylhäällä koko ajan (tai kun pitoa riittää). Nyt poistin tuon kun pitoa ei meinaa olla noilla perus paineillakaan. Jotta sellasta "viritystä". Mulle ainakin kelpaa, ens kesänä sitten pitänee katsoa kuinka korkeelle kestää nostaa ennenku fuelcut iskee ja vaikka käydä dynossakin.

V-M