99/90/900 -mallien painoerot?
99/90/900 -mallien painoerot?
Ihan mielenkiinnosta olisin udellut, mahtaako joku tietää noiden mallien painoeroja? Tietysti mallin ja varusteiden mukaan vaihtelua mutta ainakin voisi olettaa satkun olevan selvästi painavin.
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Esitteistä luetut omapainot:
900 GL -82: 1155-1180 kg
900 Turbo -82: 1225-1265 kg
99 EMS -76: 1160 kg
96 GL Super -80: 960 kg
900 GL -82: 1155-1180 kg
900 Turbo -82: 1225-1265 kg
99 EMS -76: 1160 kg
96 GL Super -80: 960 kg
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Paljonkos se H-kone olikaan B-konetta kevyempi?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
H-koneiden tietoja:jariha kirjoitti:Paljonkos se H-kone olikaan B-konetta kevyempi?
B201 painaa 140 kg
B202 ja B212 painaa 150 kg.
B-moottorista mulla ei tähän hätään ole varmaa tietoa.
Muistaisin painoeron olleen luokkaa 70 kg. B-kone on siis tuon verran painavampi.
Esim. apuakselin poisto kevensi moottoria.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
No ei kyllä ole ero 70 kiloa. 10 kiloa väittää ysisatkun korjaamokäsikirjat B-konetta painavammaksi.Teemu kirjoitti:H-koneiden tietoja:jariha kirjoitti:Paljonkos se H-kone olikaan B-konetta kevyempi?
B201 painaa 140 kg
B202 ja B212 painaa 150 kg.
B-moottorista mulla ei tähän hätään ole varmaa tietoa.
Muistaisin painoeron olleen luokkaa 70 kg. B-kone on siis tuon verran painavampi.
Esim. apuakselin poisto kevensi moottoria.
t. Joni
99 EMS -73 (MR), 96 -75 (KR), 900 T16 -92 (KA), 9-5 Wagon Aero -04 (KA)
900 CD -84 (MR), 99T -78 (OE), 99 -71 (OE), 99 T16 A -76 (?),
Suzuki GSX1100 -81 (MR), Belarus 525 -80 (KA)
99 EMS -73 (MR), 96 -75 (KR), 900 T16 -92 (KA), 9-5 Wagon Aero -04 (KA)
900 CD -84 (MR), 99T -78 (OE), 99 -71 (OE), 99 T16 A -76 (?),
Suzuki GSX1100 -81 (MR), Belarus 525 -80 (KA)
orava kirjoitti:No ei kyllä ole ero 70 kiloa. 10 kiloa väittää ysisatkun korjaamokäsikirjat B-konetta painavammaksi.Teemu kirjoitti:H-koneiden tietoja:jariha kirjoitti:Paljonkos se H-kone olikaan B-konetta kevyempi?
B201 painaa 140 kg
B202 ja B212 painaa 150 kg.
B-moottorista mulla ei tähän hätään ole varmaa tietoa.
Muistaisin painoeron olleen luokkaa 70 kg. B-kone on siis tuon verran painavampi.
Esim. apuakselin poisto kevensi moottoria.
Kiitos oikaisusta, kuten sanoinkin tuo oli hatara veikkaus.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.