eipä muistanut koko kaasaria kuten epäilinkiin joten peli on pelattu puhelun suhteen
käyn maanantaina hoodeilla ja stekkaan kortnerit ja kulmat jos se löytyy, itse epäili ettei
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Superin putsarihan kuuluu 90 hp virityssarjaankin, niin ei kai se heti ahdista ja saa esilämmityksenkin toimimaan. Mulla kun on ykskurkkusen kotelo, niin jätin varulta alareunaan n. 5 mm raon kotelon ja pohjalevyn väliin.
kuvaa ku katsoo ni solex kaasaris tyhjäkäynnin säätö eri paikas ku weber. sen kulma otti kiinni ja joku muukin ahdistaa ku tuota kokeilin vaihtaa päikseen.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
mä kuvittelin et vivuston modaus on plug&play mut eihän se nyt oikein mee kuten strömsöös.
Miä sahasin solexin vivusta tyhjäkäynnin säätöruuvin ulokkeen pois ja sen jälkeen oli ihan pulttaa kiinni hommaa.
Silloin kun tuon laitoin oli saatavilla 10 mm eristepalikka. Ei luulisi 4 mm korkeamman aiheuttavan ongelmia