Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Noin se taitaa virallisesti mennä joo. Kuitennii sillai, että A-kortin on saanut aikoinaan hyvin heikoilla perusteilla ja nykypäivään se on periytynyt ns. isoksi A:ksi. Ei käy meikäläisen järkeen.
Silloin kun ostin tuon nykyisen pyöräni - kiloluokan kyykkypyörän eli ns. muoviluodin - äitini katsoi sitä ja totesi että hän saisi ajaa tuotakin. Minä sanoin että ei saa - ei siihen kortti riitä, tarvii myös omistajan luvan .
Itse aiheeseen, sähköpärrät ovat alkaneet kiehtomaan minuakin. Sellaisesta saisi hyvän työmatkahiipijän kesäajalle (mulla 83km/sivu, vaihtuu 88km/sivu tässä jossain välissä), kun rangea ei tarvi mitoittaa talvikyvyn mukaan eli se 200km riittäisi minullekin. Bonuksena moottorin ei tartte käydä eli hehkuttaa sisäreisiä liikennevaloissa ja ruuhkastopeissa.
Silloin kun ostin tuon nykyisen pyöräni - kiloluokan kyykkypyörän eli ns. muoviluodin - äitini katsoi sitä ja totesi että hän saisi ajaa tuotakin. Minä sanoin että ei saa - ei siihen kortti riitä, tarvii myös omistajan luvan .
Itse aiheeseen, sähköpärrät ovat alkaneet kiehtomaan minuakin. Sellaisesta saisi hyvän työmatkahiipijän kesäajalle (mulla 83km/sivu, vaihtuu 88km/sivu tässä jossain välissä), kun rangea ei tarvi mitoittaa talvikyvyn mukaan eli se 200km riittäisi minullekin. Bonuksena moottorin ei tartte käydä eli hehkuttaa sisäreisiä liikennevaloissa ja ruuhkastopeissa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Peruste automaattiselle aakortille beekortin rinnalla lienee ollut se, että vuoteen 1969 asti moottoripyörät oli pääosin jotain muuta kuin nopeita ja tehokkaita leskentekijöitä. Ja liikenneturvallisuustyö oli muutenkin aika lastenkengissä. Oletus siis oli että kun oli oppinut liikennesäännöt ja liikkumaan autolla liikenteessä, siellä pärjää riittävän hyvin myös sen ajan kaksipyöräisillä.
Sitten Honda esitteli CB750:n ja loppu onkin moottoripyöräilyn historiaa. Päättäjillä kesti vain 20 vuotta käsittää tämä muutos ja sen vaikutukset ajokoulutuksen tarpeeseen.
Sitten Honda esitteli CB750:n ja loppu onkin moottoripyöräilyn historiaa. Päättäjillä kesti vain 20 vuotta käsittää tämä muutos ja sen vaikutukset ajokoulutuksen tarpeeseen.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Muistelisin, että 1.10.1990 alkaen myönnettyjen b-korttien kylkeen ei enää tullut prätkäkorttia automaagisesti. Broidi, jota tosin pärisevät kaksipyöräiset eivät koskaan ole kiinnostaneetkaan, oli ihan niitä ensimmäisiä, jotka eivät enää tuota saaneet.
Itse ajelin prätkäkortin vähän ennen autokorttia, mutta käyttöä on ollut todella vähän. Liekkö prätkää ajanut metriäkään viiteentoista vuoteen...
Itse ajelin prätkäkortin vähän ennen autokorttia, mutta käyttöä on ollut todella vähän. Liekkö prätkää ajanut metriäkään viiteentoista vuoteen...
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
OT: Täällä muuten ovat harjanneet soraa pois mutkaisilta pikkuteiltä asfaltin päältä. Alkaa muuten vähän mopotuttamaan niitä ruisaillessa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Onneksi moottoripyöräily on niitä harrastuksia joita ei koronavirusten pitäisi häiritä. Nyt kun syksy alkaa vihdoin vaihtua kevääseen vois alkaa miettiä keväthuoltoa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Nyt olis kyllä hyviä kelejä ja aikaa käydä ajelemassa. Pyörä tuli vaan myytyä muutama vuosi sitten kun ei ollu aikaa ajella
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Liian kylmä kyllä omaan makuun.
Ja toisaalta karmeita reikiä asvaltissa. Tilanne on joka kevät nykyään sama eli koskaan aikaisemmin ei tiet ole olleet näin huonossa kunnossa.
Ja toisaalta karmeita reikiä asvaltissa. Tilanne on joka kevät nykyään sama eli koskaan aikaisemmin ei tiet ole olleet näin huonossa kunnossa.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Tänään oli viimeinen lämmin päivä toistaiseksi, jostain sain inspiraation saavi/ämpäri jne. pesuun. Tällä kertaa kohteeksi valikoitui ekaksi Skoda, jolle tämä olikin ensimmäinen pesu. Tulipa tsekattua, minkä värisen auton avopuoliso ostikaan...
Tuosta kulmasta on kyllä melkoisen ruma auto. Oli myös hemmetin työläs pestä, ihan hirvittävän kokoinen vekotin ja kaikenlaista terävää kulmaa yms. Luulen, että vaahdotin + huuhtelu on tästedes maksimi, mitä viitsin tuohon tehdä. Menisihän se pesemättäkin pari vuotta, eipä siinä.
Paljon leppoisampi tapaus oli Mazda. Ideana oli tietenkin pestä ja tallittaa vahausta varten. Toisaalta, seuraavaan 10 päivää ei näyttäisi kertaakaan olevan sellaista lämpötilaa, että voisi moisen toimenpiteen tehdä. Ihan perseelleen tämä kevät näyttää menevän kaikin puolin.
Kaippa se kelpaisi tuollaisenakin, toisaalta. Tulipahan edes kuivattua niin, että havaitsin pari kohtaa, jotka voisi omalla värillä ehostaa. Takaloksuja lukuunottamatta tuo on kyllä kaikin puolin siisti ikäisekseen, eipä sillä. Toki ne takaloksutkin jo kevyesti hioin ja ehostin, ettei osu niin silmään.
Piti laittaa oikein kaikki lyysitkin palamaan, myyntikuviahan nämä ovat, onpa nyt otettu.
Mazdan takana on sopivasti koko armada, yritin kuvaa ottaessa välttää tunnisteet
Renkaita ei ole tullut vielä vaihdettua, piti pääsiäisenä vaivautua ainakin Hondan ja Skodan osalta, mutta tämä pandemia sekoittaa työkuviot niin totaalisesti, että taisi 5pv pääsiäisvapaa muuttua 10pv työputkeksi. No, kaippa tässä tärkeintä on yrittää vältellä virusta. Mazdaankin olisi halpa käytetty kesäsarja ollut suht lähellä tarjolla, mutten jaksanut ajella hakemaan.
Jos nyt seuraavan 2kk:n aikana saisi Hondan ja Volvon osalta tehtyä suunnitellut hommat, niin voisi laittaa Mazdan eteenpäin. Sitten luulen, että olisi ihan hyvä niin autojen osalta.
Tuosta kulmasta on kyllä melkoisen ruma auto. Oli myös hemmetin työläs pestä, ihan hirvittävän kokoinen vekotin ja kaikenlaista terävää kulmaa yms. Luulen, että vaahdotin + huuhtelu on tästedes maksimi, mitä viitsin tuohon tehdä. Menisihän se pesemättäkin pari vuotta, eipä siinä.
Paljon leppoisampi tapaus oli Mazda. Ideana oli tietenkin pestä ja tallittaa vahausta varten. Toisaalta, seuraavaan 10 päivää ei näyttäisi kertaakaan olevan sellaista lämpötilaa, että voisi moisen toimenpiteen tehdä. Ihan perseelleen tämä kevät näyttää menevän kaikin puolin.
Kaippa se kelpaisi tuollaisenakin, toisaalta. Tulipahan edes kuivattua niin, että havaitsin pari kohtaa, jotka voisi omalla värillä ehostaa. Takaloksuja lukuunottamatta tuo on kyllä kaikin puolin siisti ikäisekseen, eipä sillä. Toki ne takaloksutkin jo kevyesti hioin ja ehostin, ettei osu niin silmään.
Piti laittaa oikein kaikki lyysitkin palamaan, myyntikuviahan nämä ovat, onpa nyt otettu.
Mazdan takana on sopivasti koko armada, yritin kuvaa ottaessa välttää tunnisteet
Renkaita ei ole tullut vielä vaihdettua, piti pääsiäisenä vaivautua ainakin Hondan ja Skodan osalta, mutta tämä pandemia sekoittaa työkuviot niin totaalisesti, että taisi 5pv pääsiäisvapaa muuttua 10pv työputkeksi. No, kaippa tässä tärkeintä on yrittää vältellä virusta. Mazdaankin olisi halpa käytetty kesäsarja ollut suht lähellä tarjolla, mutten jaksanut ajella hakemaan.
Jos nyt seuraavan 2kk:n aikana saisi Hondan ja Volvon osalta tehtyä suunnitellut hommat, niin voisi laittaa Mazdan eteenpäin. Sitten luulen, että olisi ihan hyvä niin autojen osalta.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Siistiltä näyttävät molemmat! Meinasitko kapseleille vannehopeaa näyttää?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Kävi mielessä ja taitaa mulla purkki olla varastossakin, kyllähän nuo osittain kellastuneet kapselit kaipaavat ehostusta. Toinen homma minkä voisi tehdä, on irrottaa tuulilasinpyyhkimet, kuskin pyyhkimessä on sellainen metallinen kiinni ruuvattu tuulenohjain, joka on aika kulahtanut ja varretkin ovat jonnin verran ruosteessa. Mattamustaa sitten niihin.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Lumikuurojen ja kylmän tuulen väliin tuli hieman lämpimämpi hetki, niin väänsin Hondaan alle uudet kesätassut kilometreillä 267158.
Talvirenkailla tuli kilsoja 2669, joista poika ehti ajella n.1500. Honda hankittiin 14.9.2019, joten kilsoja on tullut n. 3400. Ei hirveästi ja tämä korona-motitus hiljentää ajot pojallakin. Tilanteen mukaan.
Skodan renkaanvaihdon jätän ensi viikkoon, jos ei isoja muutoksia ennusteeseen tule, niin näytti siltä, että ensi maanantaista alkaen lämpenee sen verran, ettei pakkasia ole enää näköpiirissä. Toivotaan että pitää kutinsa !
Kuten kuvasta näkyy niin pesuhommiin ei viitsinyt alkaa, talvivanteiden pesu jäi myös ensi viikkoon, mutta ehtiihän tässä.
Talvirenkailla tuli kilsoja 2669, joista poika ehti ajella n.1500. Honda hankittiin 14.9.2019, joten kilsoja on tullut n. 3400. Ei hirveästi ja tämä korona-motitus hiljentää ajot pojallakin. Tilanteen mukaan.
Skodan renkaanvaihdon jätän ensi viikkoon, jos ei isoja muutoksia ennusteeseen tule, niin näytti siltä, että ensi maanantaista alkaen lämpenee sen verran, ettei pakkasia ole enää näköpiirissä. Toivotaan että pitää kutinsa !
Kuten kuvasta näkyy niin pesuhommiin ei viitsinyt alkaa, talvivanteiden pesu jäi myös ensi viikkoon, mutta ehtiihän tässä.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Tänään kun tankkasin Volvon tankin täyteen (päivää vajaa kuukausi edellisestä) ja ynnäilin kulutusta, niin vahvistui arvelu auton ajo"tieto"koneen epämääräisyydestä. Näytti että 8.1 olisi mennyt, mutta tieteellisellä tankkausmetodillani pääsin taas samaan 8.7 kuin viimeksi. Jos jotain positiivista haetaan, niin bensa maksoi 7 senttiä vähemmän litralta kuin viimeksi ja kulutus osui desin sisään kahtena peräkkäisenä kuukautena. No, sama kuski, samat tiet, samat kelit, no sh*t Sherlock
Koronan hiljentämä kuukausitahti näyttää olevan n. 600 km ja satku Mazdalle. Kohtahan tässä on puoli vuotta körötelty tyytyväisenä Volvolla
Koronan hiljentämä kuukausitahti näyttää olevan n. 600 km ja satku Mazdalle. Kohtahan tässä on puoli vuotta körötelty tyytyväisenä Volvolla
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Mitenkäs teillä tämä aamu sujui ?
Kiitos kysymästä...
Mitenkähän tämän nyt muotoilisi. Näinä lisääntyvän etätyön aikoina on asioita, joita ei voi tehdä etänä. Ei mitenkään.
Mutta takaisin siihen aamuun, että mitenkäkö meni, no:
1. Heräsin, olin siis elossa, which was good.
2. Töihin klo 07, ihan fyysisesti läsnäolevaksi.
3. Yöllä karmea myrsky, pätkikästä unta. Väsytti.
4. Melkoinen räntäkeli, parikin mutkaa piti ajaa kieli keskellä suuta.
5. Työmatka meni normaalisti n. 13 km.
Sitten tuli kohta surkeassa kunnossa olevalla tiellä, jossa on niin paljon kuoppia, ettei kaikkia voi kiertää. Normaalisti ajan aivan piennarta viistäen, koska silloin oikean puolen renkaat välttävät kuopat ja vasemmalle puolelle jää pienimmät. Nyt ei voinut ajaa piennarta hipoen, koska siellä oli niin paljon loskaa. Siispä ihan perusajolinja vähän hiljentäen. Iso kolaus. Metallinen. Monta pientä metallista kolausta pitkin pohjaa edestä perään.
Tuli paha aavistus. Joka alkoi käydä toteen pikimmiten. N. 500m jälkeen havaitsin, että Volvon normaalisti niin sulava askellus alkoi muuttua epämääräiseksi. Siitä jokunen sata metriä eteenpäin alkoi ratissa tuntua tärinää. Kaarsin siis sivuun ja ennakoivasti kaupunkialueelle saapuessani kyläkioskin tasaiseen asfalttipihaan.
Tältäpä näytti.
Toki tuossa vaiheessa olin jo paikallistanut takakontista väliaikaiskäyttöön tarkoitetun 125/90-profiilin vararenkaan, tunkin, veivin ja mutteriavaimen. Onneksi pihassa oli viiden sentin loskakerros, siihen oli mukava lyödä korva kiinni kun kurkistelin Volvon suht matalan kylkilinjan alta oikeaa paikkaa auton omalle tunkille. Lähes yhtä hauskaa oli olla asfaltilla polvillaan.
Mutta, sentään, olin syksyllä tarkastanut vararenkaan ilmanpaineen, työkalut olivat tallessa, pyörät oli itse veivattu kiinni ja kierteet voideltu, joten pulttien avaaminen vaatimattomalla vipuvarrella varustetulla auton omalla avaimella onnistui helposti.
Pariksikymmeneksi minuutiksi unohdin koronan ja kaikki muutkin maailman murheet, keskityin vain työhön rännän vihmoessa niskaan kovan tuulen kera. Viimeksi tässä ketjussa kerroin rengasrikosta vajaat neljä vuotta sitten Meganen kanssa, autosta, josta nämä pakinat alkoivat. Voin kertoa, että saadaksesi rikkoutuneen renkaan pois piti auton omaa tunkkia kiertää n. 200 kertaa ja vielä sata kertaa päälle, että profiililtaan hieman erilainen vararengas asettui pultteihin. Ja sama takaisin. Nostan virtuaalista hattua niille koviksille, jotka tekevät vuosittain kausivaihdot auton omilla välineillä. Tai sitten en.
Mutta tästä jatkettiin hieman varovaisemmin.
Nyt on rikkoutunut rengas Euromasterilla ja metsästetään tilalle samanlaista Sava Eskimo Iceä, arvatenkin tämä yksi rengas maksaa saman verran kuin koko sarja. No, halvalla ei saa hyvää vai miten se meni, vaikkei tämä episodi Savojen syy ollutkaan. Kotiin pääsin vararenkaalla ja Mazda pääsee huomenna yllättäen ajoon, koska en tuolla *askakelissä vaihda tänään enää mitään. Tiistaina on luvattu +12 ja nättiä keliä, silloin sitten.
Etätöitä tekemällä tämäkin kertomus olisi jäänyt kirjoittamatta. Miettikää sitä.
Kiitos kysymästä...
Mitenkähän tämän nyt muotoilisi. Näinä lisääntyvän etätyön aikoina on asioita, joita ei voi tehdä etänä. Ei mitenkään.
Mutta takaisin siihen aamuun, että mitenkäkö meni, no:
1. Heräsin, olin siis elossa, which was good.
2. Töihin klo 07, ihan fyysisesti läsnäolevaksi.
3. Yöllä karmea myrsky, pätkikästä unta. Väsytti.
4. Melkoinen räntäkeli, parikin mutkaa piti ajaa kieli keskellä suuta.
5. Työmatka meni normaalisti n. 13 km.
Sitten tuli kohta surkeassa kunnossa olevalla tiellä, jossa on niin paljon kuoppia, ettei kaikkia voi kiertää. Normaalisti ajan aivan piennarta viistäen, koska silloin oikean puolen renkaat välttävät kuopat ja vasemmalle puolelle jää pienimmät. Nyt ei voinut ajaa piennarta hipoen, koska siellä oli niin paljon loskaa. Siispä ihan perusajolinja vähän hiljentäen. Iso kolaus. Metallinen. Monta pientä metallista kolausta pitkin pohjaa edestä perään.
Tuli paha aavistus. Joka alkoi käydä toteen pikimmiten. N. 500m jälkeen havaitsin, että Volvon normaalisti niin sulava askellus alkoi muuttua epämääräiseksi. Siitä jokunen sata metriä eteenpäin alkoi ratissa tuntua tärinää. Kaarsin siis sivuun ja ennakoivasti kaupunkialueelle saapuessani kyläkioskin tasaiseen asfalttipihaan.
Tältäpä näytti.
Toki tuossa vaiheessa olin jo paikallistanut takakontista väliaikaiskäyttöön tarkoitetun 125/90-profiilin vararenkaan, tunkin, veivin ja mutteriavaimen. Onneksi pihassa oli viiden sentin loskakerros, siihen oli mukava lyödä korva kiinni kun kurkistelin Volvon suht matalan kylkilinjan alta oikeaa paikkaa auton omalle tunkille. Lähes yhtä hauskaa oli olla asfaltilla polvillaan.
Mutta, sentään, olin syksyllä tarkastanut vararenkaan ilmanpaineen, työkalut olivat tallessa, pyörät oli itse veivattu kiinni ja kierteet voideltu, joten pulttien avaaminen vaatimattomalla vipuvarrella varustetulla auton omalla avaimella onnistui helposti.
Pariksikymmeneksi minuutiksi unohdin koronan ja kaikki muutkin maailman murheet, keskityin vain työhön rännän vihmoessa niskaan kovan tuulen kera. Viimeksi tässä ketjussa kerroin rengasrikosta vajaat neljä vuotta sitten Meganen kanssa, autosta, josta nämä pakinat alkoivat. Voin kertoa, että saadaksesi rikkoutuneen renkaan pois piti auton omaa tunkkia kiertää n. 200 kertaa ja vielä sata kertaa päälle, että profiililtaan hieman erilainen vararengas asettui pultteihin. Ja sama takaisin. Nostan virtuaalista hattua niille koviksille, jotka tekevät vuosittain kausivaihdot auton omilla välineillä. Tai sitten en.
Mutta tästä jatkettiin hieman varovaisemmin.
Nyt on rikkoutunut rengas Euromasterilla ja metsästetään tilalle samanlaista Sava Eskimo Iceä, arvatenkin tämä yksi rengas maksaa saman verran kuin koko sarja. No, halvalla ei saa hyvää vai miten se meni, vaikkei tämä episodi Savojen syy ollutkaan. Kotiin pääsin vararenkaalla ja Mazda pääsee huomenna yllättäen ajoon, koska en tuolla *askakelissä vaihda tänään enää mitään. Tiistaina on luvattu +12 ja nättiä keliä, silloin sitten.
Etätöitä tekemällä tämäkin kertomus olisi jäänyt kirjoittamatta. Miettikää sitä.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Rengas-online.comista ainakin onnistuu tilata normaalilla hinnalla yksi rengas kerrallaan ja Savan Eskimo Ice kuuluu valikoimaan, kunhan koko natsaa. Yhden renkaan tilatessa joutuu tosin maksamaan kympin rahtikuluja, koko setin jos ottaa niin on ilmainen rahti. Mutta siis ei joudu maksamaan itseään kipeäksi muuten mistään spesiaalitoimituksesta.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Eiköhän Euromasterin pojat mulle hommaa ihan kilpailukykyiseen hintaan yhden kappaleen, toimeksianto on, että ennen ensi talvea pitäisi olla vanteella. Ei kiirettä...
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634