Jep, tehokkaammat koneet on usein tehty tuohon vaparin b206i-blokkiin. Netistä löytyy malliksi vaikkapa 9-3 TXR, jossa on yli 1000hv.
Lähtökohtaisesti ensin pitää löytää vähäruosteinen kori, jotka alkaa olla harvassa. Tarvittaessa korjataan kori kuntoon... Sitten näksäytetään myös alusta kuntoon, eli iskarit, jouset ja puslat sekä klämppi yms. Jarrut pitää olla vähintään Aeron vakiot, että auton saa muutoskatsastettua, jos auto on tarkoitus saada kilpiin. 400hv pannua ei saa leimattua 154hv vakiona, ellei vaihda konetta aina katsastusta varten
Sitten tuon Vesan listan mukaan konetta kasaamaan budjetin sallimissa rajoissa. Hyvin tehtynä koneeseen uppoaa helposti muutama tonni. Jos auto on tulossa ainoaksi käyttökulkineeksi, niin rahaa pitää jäädä myös pahan päivän varalle ja polttoaineeseen
Eski