Nyt se sitten ei käy ku kaasu pohjassa vaivasta reilua 2000 rpm puoli-imulla ja sammuu kivan bensan tuoksun saattelemana. Joten syyttävä sormi osoittaa vihdoin ja viimein sitä puolaa. Epäilen, että puola on auton alkuperäinen Bosch, kun se on niin julmetun paskanen. Perjantaina pitäis sitten Matkahuolto kiikuttaa PerTronixin Flame throwerin joka on tarkoitettu nimenomaan tuolle Ignitor-sytkälle joka mulla on jo.
Niin ja kaasarin kalvo on ehjä, että ei siitä tämä vika johdu. Silloinhan auton ei pitäisi käydä lainkaan, kun kaasuttimeen ei tule alipainetta.
Ja eikös Reetu sulla ollu samantapainen vika, kun sulla meni vasta se puola?
P.S. Jos se on puola joka vioittelee ja jos se on alkuperäinen niin johan oli aikakin hajota. Eihän se olis vasta ku noin 25 vuotta vanha. On se tämä maailma mallillaan, kun ei täyttä neljännesvuosisataa kestä puola autossa

EDIT: Nyt on siis auto kunnossa. Puola on vaihdettu, tulpat laitettu uudet ja akku ladattu. Auto toimii taas kuin unelma. Käytössä on tosin tapahtunut sellainen muutos, että imua ei tarvitse käyttää enää pakkasillakaan kuin puolet

Huomenna auto öljyn vaihtoon, sytytysennakko arvoon 19eykk ja co-arvon säätö. Ja eiku kovaa ajoa
