Eli siksipä jankkaankkin vielä että jos siis
1 Vaihdan TD04HL-15T garretin tilalle
2 Vaihdan isomman jäähdyttimen (Do88) TAI EN VAIHDA
3 vaihdan tai en vaihda suuttimia
4 vaihdan nyt tai myöhemmin viggenin kytkimen(on suunnitelmissa)
Niin SAANKO nyt auton jossa on tehoa n 250hv (ihan sama onko bensa vai etanoli,softa on)?
Ja JOS saan niin KESTÄÄKÖ se TÄLLÄ teholla ilman että siinä on jotain olennaista mitä pitäs vielä TEHDÄ
Alusta on ok, uretaanipuslat on, jarrut normaalit
Pointti todellakin on siinä että jos 300hv ym vaatii uusia isompia jarruja YM YM ja tulee nähdyksi katsastuksessa niin sitä ei TODELLAKAAN lähetä havittelemaan.
VOin myös kertoa, että eräskin Saab "asiantuntija" joita meillä riittämiin pisaa, totesi kerran hänen kanssaan luurissa keskusteltuani että nämä viritykset on yleinen ongelma, joka aiheuttaa kaikenlaista reistailua kuten bypass venttiilin poksahtelua ym ja että hän ei ymmärrä touhua lainkaan. JOten voisko olla että porukka LUULEE näiden toimivan, vaikka ne tosiasiaas eivät toimi?? että monenlaiset "saab viat" johtuukin näistä tehon noistoista???
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
En halua soittaa kenellekään suutani, mutta mulla oli mm episodi jossa kaasuläppäkoelo oli paskana, sitten tuli Briteistä uusi joka oli HETI PASKANA ja tämänvuoksi vikaa etittiin ehkä 5kk
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)