(kuvattu Petroskoissa)
Njaa, no Kostamus on jotekin eri asia, eikös se ole hyvin pitkälti suomalaisten rakentama paikka? Eiköhän siellä asustane suomalaisia ihan huomattavan paljon, joten en olisi yhtään yllättynyt, jos se 96 tai 900 saabin omistaja olisikin suomalainen työmies, joka nauttii suomalaista eläkettä ja elää halvalla rajan toisella puolella.jariha kirjoitti:Minulla jäi se yllätys ymmärtämättä![]()
Vierailin Kostamuksessa parikin kertaa vuosi sitten ja silloin katseeni kiinnittyi parkissa olevaan kuuppaan ja liikkuvaan hienoon 70-luvun 99:iin, joka oli todennäköisesti joko turbo tai ems. Näin vain pikaisesti edestä päin ja keulalla oli lisävaloja, spoileria ja venäjän kilvet. Auto vaikutti varsin hienolta.
Ymmärrän täysin, miksi venäjällä Lada on niin suosittu, sillä kun se tiestö (ja väestö) on mitä on, niin en kyllä viittis 9-5:sta sinne ostaa... mutta olenkin liikkunut vain muutaman kymmenen kilometrin tieosuudella ja pohjoisessa pikkukaupungissa...
Nykyään Tsadissa kun näkee jonkun kalliin auton, niin se on lähes poikkeuksetta Venäjän rekkarissaMertmi kirjoitti:
Tuo minun yllätys perustui siihen, että venäläisten ajokalusto on on niin vaihtelevaa. Joskus on nähty täällä Joensuussa paketti UAZeja ja toisinaan taas jotakin Mersun huippumalleja, Audeja jne. Saab oli mulle tosi positiivinen ylläri. Autosta pompannut kaveri ei ollut mikään käyhän näköinen.
Rommitommi kirjoitti:Nykyään Tsadissa kun näkee jonkun kalliin auton, niin se on lähes poikkeuksetta Venäjän rekkarissaMertmi kirjoitti:
Tuo minun yllätys perustui siihen, että venäläisten ajokalusto on on niin vaihtelevaa. Joskus on nähty täällä Joensuussa paketti UAZeja ja toisinaan taas jotakin Mersun huippumalleja, Audeja jne. Saab oli mulle tosi positiivinen ylläri. Autosta pompannut kaveri ei ollut mikään käyhän näköinen.