On se vain eberi tiukassa tässä 1.9 ttid Vm2010 mallissa.
Pakoputki irroitettu ja se ruuvi keskeltä pois. Mutta ei hievahdakkaan. Vissiin ne pari kehikon pari klipsiä sitä jumittaa, mutta niitäkään ei mahdu taivuttelemaan mitenkään.
Täytynee kokeilla sorkkaraudalla vain kammeta eberi helvettiin? Tai sitten käynnistella kone kylmänä jatkossakin. Ohjausboksin juotokset pitäisi tinata uudelleen
Tai dynamiittia konepellin alle ja räjäyttää romukasa taivaan tuuliin.
Saisikohan sen aivolaatikon irti ilman eberin irroitusta
Itse otin eberin sulakkeen irti, kun sille ei ole enää oikeasti tarvetta.
Lämmintä tallia löytyy ja sikäli kun ulkona tarvitsee kylmästä käynnistää niin lämmitystolppaan piuhalla sitten. Silloin käytetään 1000 W TT-Thermo letkulämmitintä sekä saman tehoista sisätilan lämmitintä. Ei tule Eberiä ikävä.
On se vain eberi tiukassa tässä 1.9 ttid Vm2010 mallissa.
Pakoputki irroitettu ja se ruuvi keskeltä pois. Mutta ei hievahdakkaan. Vissiin ne pari kehikon pari klipsiä sitä jumittaa, mutta niitäkään ei mahdu taivuttelemaan mitenkään.
Täytynee kokeilla sorkkaraudalla vain kammeta eberi helvettiin? Tai sitten käynnistella kone kylmänä jatkossakin. Ohjausboksin juotokset pitäisi tinata uudelleen
Tai dynamiittia konepellin alle ja räjäyttää romukasa taivaan tuuliin.
Saisikohan sen aivolaatikon irti ilman eberin irroitusta
Ei ne aivot sovi irtoamaan ilman eberin irrotusta, siellä sivuilla on klipsit jotka pitää laitteen kyljistään kiinni asennusraudassa. Ruuvarilla vaan kampeaa oikeasta paikasta, ahdas on kyllä väli mutta tehtävissä. Polttoaineputki kannattaa irrottaa ylänurkasta eikä sieltä alhaalta virallisesta liittimestä jos on vielä kiinni.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
On se vain eberi tiukassa tässä 1.9 ttid Vm2010 mallissa.
Pakoputki irroitettu ja se ruuvi keskeltä pois. Mutta ei hievahdakkaan. Vissiin ne pari kehikon pari klipsiä sitä jumittaa, mutta niitäkään ei mahdu taivuttelemaan mitenkään.
Täytynee kokeilla sorkkaraudalla vain kammeta eberi helvettiin? Tai sitten käynnistella kone kylmänä jatkossakin. Ohjausboksin juotokset pitäisi tinata uudelleen
Tai dynamiittia konepellin alle ja räjäyttää romukasa taivaan tuuliin.
Saisikohan sen aivolaatikon irti ilman eberin irroitusta
Ei ne aivot sovi irtoamaan ilman eberin irrotusta, siellä sivuilla on klipsit jotka pitää laitteen kyljistään kiinni asennusraudassa. Ruuvarilla vaan kampeaa oikeasta paikasta, ahdas on kyllä väli mutta tehtävissä. Polttoaineputki kannattaa irrottaa ylänurkasta eikä sieltä alhaalta virallisesta liittimestä jos on vielä kiinni.
Terve. Kyllä vain lähti aivolaatikko ilman eberin irroitusta. Yksi torxi oli vähän ahtaassa paikassa päällipuolella takimmaisempana, mutta onneksi ei kovin tiukassa. Tuossa se pöydällä nököttää. Tarviikohan näistä poistaa kokonaan tuo mönjä, vai nuo ruuvit vain esille ja irti. Ja sitten kampeaa levyn irti?
Ei ne aivot sovi irtoamaan ilman eberin irrotusta, siellä sivuilla on klipsit jotka pitää laitteen kyljistään kiinni asennusraudassa. Ruuvarilla vaan kampeaa oikeasta paikasta, ahdas on kyllä väli mutta tehtävissä. Polttoaineputki kannattaa irrottaa ylänurkasta eikä sieltä alhaalta virallisesta liittimestä jos on vielä kiinni.
Kyselen vähän samassa, kun ensimmäistä kertaa painin omani kanssa.
Eberin takaisinlaitto aiheuttaa ongelmia. Eberi ei mene takakannakkeen kynsiin, jos pakoputki paikoillaan. Ja jos laittaa pakoputken ensin, niin sitten ei mene kynsiin.
-> Kannattaa ottaa pakoputken keskiruuvi auki? Saako tunkin varassa?
Miten muuten nuo letkut meni Eberiin? Otin kuvat ennnen purkua, mutta ei varmaksi näy. Tuo punainen Eberin pumpun outlettiin? Sininen Eberin alempaan, inlet, liittimeen?
Ei ne aivot sovi irtoamaan ilman eberin irrotusta, siellä sivuilla on klipsit jotka pitää laitteen kyljistään kiinni asennusraudassa. Ruuvarilla vaan kampeaa oikeasta paikasta, ahdas on kyllä väli mutta tehtävissä. Polttoaineputki kannattaa irrottaa ylänurkasta eikä sieltä alhaalta virallisesta liittimestä jos on vielä kiinni.
Kyselen vähän samassa, kun ensimmäistä kertaa painin omani kanssa.
Eberin takaisinlaitto aiheuttaa ongelmia. Eberi ei mene takakannakkeen kynsiin, jos pakoputki paikoillaan. Ja jos laittaa pakoputken ensin, niin sitten ei mene kynsiin.
-> Kannattaa ottaa pakoputken keskiruuvi auki? Saako tunkin varassa?
Miten muuten nuo letkut meni Eberiin? Otin kuvat ennnen purkua, mutta ei varmaksi näy. Tuo punainen Eberin pumpun outlettiin? Sininen Eberin alempaan, inlet, liittimeen?
Letkuista en mene sanomaan, mutta itse jouduin löysäämään pakoputken kiinnitysruuvia. Ensin eberi paikoilleen ja sit pakoputki. Ruuvi on aika keskellä autoa tulipellin alalaidassa, voi onnistua tunkin kanssa jos alle pääsee riittävän pitkälle.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Pitänee löysätä itsekin. Onneksi löytyy vaihtoäänenvaimennin, niin saa vähän paremman kuvan, että mistä ja millaista ruuvia etsii.
Ei olisi monestakaan millistä kiinni, mutta ei mennyt edes pientä väkivaltaa käyttämällä, joten pakko se on löysätä.
Letkut luultavasti menevät noin, eli Eberi pumppaa ensin sisäkennolle ja sieltä jatkaa moottorille. Mutta jos joltain löytyy varmistus, niin ei olisi pahitteeksi.
Pitänee löysätä itsekin. Onneksi löytyy vaihtoäänenvaimennin, niin saa vähän paremman kuvan, että mistä ja millaista ruuvia etsii.
Ei olisi monestakaan millistä kiinni, mutta ei mennyt edes pientä väkivaltaa käyttämällä, joten pakko se on löysätä.
Letkut luultavasti menevät noin, eli Eberi pumppaa ensin sisäkennolle ja sieltä jatkaa moottorille. Mutta jos joltain löytyy varmistus, niin ei olisi pahitteeksi.
Se ei juu paljoa jousta kun on jäykkä putki.
Kyllä ne letkut noin päin on mitä nyt EPC:stä katselin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Eipä mitään, toivottavasti tulee kuntoon. Nuo ng900aero:n irrotusohje on kyllä hyödyllinen, tuon voisi melkein koostaa jonnekin helposti löydettäväksi.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Voiko se oireilla tuolleen satunnaisesti? Millainen tuon rakenne on, pyöriikö siipipyörä magneetin avustamana vai onko tuossa ihan perinteisesti siipipyörä moottorin akselilla?
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2