Peruspirssi vs. paholainen
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Peruspirssi vs. paholainen
Kumman näistä pitäisit, vaiko molemmat?
http://www.iltalehti.fi/2005/03/22/2885760_vi.shtml
"Vannoutunut Saab-mies ei aio uskaltautua itse maantiekiitäjän rattiin."
Liittyy tähän juttuun: http://www.iltalehti.fi/2005/03/22/2884779_vi.shtml
http://www.iltalehti.fi/2005/03/22/2885760_vi.shtml
"Vannoutunut Saab-mies ei aio uskaltautua itse maantiekiitäjän rattiin."
Liittyy tähän juttuun: http://www.iltalehti.fi/2005/03/22/2884779_vi.shtml
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Aamulehti kirjoittaa vannoutuneesta saabistista, mahtaakohan olla klubilainen
Täytyykin pitää silmät auki, jos tuollaisen pikku sportin bongaisi Nokian raitilla
"vaari" tietysti vaihtaa lambon uuteen Saabiin, eihän sitä nyt väärän merkkistä pihalla pidetä

Täytyykin pitää silmät auki, jos tuollaisen pikku sportin bongaisi Nokian raitilla

"vaari" tietysti vaihtaa lambon uuteen Saabiin, eihän sitä nyt väärän merkkistä pihalla pidetä

#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4044
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Ai, se olikin jo tuolla: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=17795 

#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Totta, tuon käypä hinta Suomessa lienee 200k€+. Ei tuota kannata 100k€:lla edes ajatella myyvänsä.Rommitommi kirjoitti:No ainakin hinta on pudonnut kivasti. 5 vuoden aikana 350000e![]()
Toisaalta en kyllä suostu uskomaan, että on vain 100000e arvoinen tuo auto, Saksassakin hinta 150ke paikkeilla
Foxbody turbo
to4 kirjoitti:Totta, tuon käypä hinta Suomessa lienee 200k€+. Ei tuota kannata 100k€:lla edes ajatella myyvänsä.Rommitommi kirjoitti:No ainakin hinta on pudonnut kivasti. 5 vuoden aikana 350000e![]()
Toisaalta en kyllä suostu uskomaan, että on vain 100000e arvoinen tuo auto, Saksassakin hinta 150ke paikkeilla
Suurin ongelma lienee se miten auton saa myytyä ja kuka sen ostaa edes tuolla hinnalla. Suomessa tuskin on montaa ihmistä, joka ao. auton ostaisi ja autoliikkeidenkin on saatava katetta. Jos auton saisi myytyä suoraan ulkomaille ehkä se helpottaisi. Tuossa +100t hintaluokassa saa jo uuden Porschen, Ferrarin jne.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=17795hene- kirjoitti:Onpas mielestäni hieman kumma veto ko. lehdeltä. Verrata noita autoja??
Mitäs tämä nyt oikein on..
Suht turha veto kyllä.
Iltalehti kai vaan haluaa verrata tuon Lamborgini voittajan nykyistä ja tulevaa autoa. Ei kai tuossa muusta ole kyse.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, varsinkin käytetyn Saabin ja uuden Lambon vertaaminen keskenään.hene- kirjoitti:Onpas mielestäni hieman kumma veto ko. lehdeltä. Verrata noita autoja??
Mitäs tämä nyt oikein on..
Suht turha veto kyllä.
Olisivat mieluummin verranneet käytettyä Saabia ja käytettyä Lamboa keskenään sillä silmällä, että kummassa on arvo suhteessa autojen uushintoihin laskenut enemmän

Edit: hommaahan olisi tietty voinut jatkaa vertaamalla esim. Lamboa ja Pikes Peak Saabia (750 hv) tai sitten Maptunin Fredrikin 9000:sta (590 hv) keskenään. Niin ettei olisi tarvinnut kirjoittaa "perusauto vs. paholainen"

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
enpä olisi itse uskonut nelivedoksi tuota lamboa, mitenkähän tuo nelivetoisuus vaikuttaa paikaltalähtökykyihin? muistan vaan joskus katuautokisoissa yhtä subarua, joka ei varttimailin matkalla nyt aivan kärkipäähän luonnollisestikaan yltänyt, mutta ekat 50 metriä poistui kuin raketti.
eikös toi ole kunniavertailu, saab on ainoa auto minkä voi lambon rinnalle laittaa
lähtisivät vielä lumiselle lenkille takametsiin kellottamaan aikoja
onkohan lamboon edes mahdollista saada talvirenkaita, ja miten se sellaisilla käyttäytyisi??
tai no, miksei moottoriradallekin. mitenkä kävisi talladega-tyyppisessä testissä jossa tonnareita aikanaan kierrätettiin. kauanko lambon kone kestäisi, ja kestäisikö siltikään yhtä pitkälle kuin saabin, vaikka sillä "köröttelisi" vain kahtasataa?
eikös toi ole kunniavertailu, saab on ainoa auto minkä voi lambon rinnalle laittaa


tai no, miksei moottoriradallekin. mitenkä kävisi talladega-tyyppisessä testissä jossa tonnareita aikanaan kierrätettiin. kauanko lambon kone kestäisi, ja kestäisikö siltikään yhtä pitkälle kuin saabin, vaikka sillä "köröttelisi" vain kahtasataa?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)