Osanumero 32026046 pitäis ainakin sopia sedaniin ja cabbeen.
Kiitokset!
9-3 koukkuja näyttäisi löytyvän helpommin kuin ng9-5 joten siitä syystä tällainen ratkaisu.
2018 sai ainakin vielä Koukkupajasta NG9-5:een sopivaa koukkua. Asennutin sellaisen K***xin piikkiin, kun vanha irrotettava koukku oli jämähtänyt kiinni autoon.
Kyselepä sieltä Koukkupajasta, ettei tarvitse "pilata" cabbea
Osanumero 32026046 pitäis ainakin sopia sedaniin ja cabbeen.
Kiitokset!
9-3 koukkuja näyttäisi löytyvän helpommin kuin ng9-5 joten siitä syystä tällainen ratkaisu.
2018 sai ainakin vielä Koukkupajasta NG9-5:een sopivaa koukkua. Asennutin sellaisen K***xin piikkiin, kun vanha irrotettava koukku oli jämähtänyt kiinni autoon.
Kyselepä sieltä Koukkupajasta, ettei tarvitse "pilata" cabbea
Ennemmin kyllä "pilaan" cabrion kuin 9-5
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Pissapoika lopetti toimintansa, ei tuu valoille eikä lasille. Onko näissä ollut jotain yleistä vaivaa siihen liittyen? Ja kyllä, nestettä on
Edit. Jaaha sinne oli patentoitu jonkun muun auton pumppu ja piuhat sähköteippi virityksillä. Virtaa ei tullut piuhoihin, rele ja sulake ehjiä. Viiksestä vetämällä kuuluu releestä naksahdus ja pyyhkijät alkaa pyyhkiin eli ilmeisesti pumpulle menevät johdot jostain rikki.
Pa-tankin suojakaukalo, "säteilysuoja" näkyy olevan aikalailla näkkileipää. Kuinkahan tarpeellinen olisi olla kunnossa? Uusien saatavuus ainakin näyttää aika heikolta.
Ekat ajot Aero SS NG (2003) kolkilla talven jäljiltä. Kaikki ok paitsi talven aikana vaihdettu vilkun viiksi...purkuautosta koko viiksi, vilkut toimii mutta vakkari ei. Onko neuvoja? Saisko techillä fixattua? Vai mitä mahtaa vaatia?
En ymmärrä miten se ei tunnista sitä. Tuskin mikään design niin muuttunut ettei tunnista todennäköisesti uudemman kolkin vakkaria
Jos ennestään ollu vakkari niin ei pitäis tarvita ohjelmointii.
Techillä näkis toimiiko napit, sen päädyn saa helposti auki. Jos liukujen kontaktit huonot niin ei anna ees pistää cruisee päälle.
JP vetten jossain projektissa on kuvaki tuosta purusta.
Palaan tähän vakkari hommaan. Juu on ollut vakkari alunperin. Heitin vanhan viiksen takaisin ja hienosti toimii vakkari. Vaihdon syy oli ja tulee olemaan lähinnä kosmeettinen kun se liukukytkin irronnut ja vakkari onneksi on-asennossa.
Vertailin viiksien valujen leimat, ja eri nrot niissä on. Kontaktipinnat katsoin ja totesin hyviksi. Kai se lienee techillä kerrottava Saabille et nyt sussa loisii uusi viiksi
Rikkinäisen ECU:n oireista kyselisin, että mimmosia olette kokeneet? Itsellä taitaa ECU vedellä viimeisiä kun oireet on outoja ja toisaikaisia. Hämminkiä startatessa ja antanut pari kertaa mm. gearbox malfunction herjaa, sammunut ja limb moodiin. Vikakoodin P1805 sieltä sain halpis OBD. Merkkihuolloksi itseään tituleeraava liike ei saanut vikakoodia lainkaan ja otin auton kotiin omaan hoitoon.
Kampiakselin asentotunnistimen juuri vaihdoin mutta ei auttanut. Joko ECU tai ECU:lle tulevassa johtosarjassa oman diagnoosini mukaan vika. Muita ehdotuksia ja oirekuvauksia vianhakuun?
Tuore saabisti heti kyselemässä tyhmiä.
Asiaan. - 06 1.8t paikallaan tyhjäkäynnillä käännellessä täristää rattiin, kierrokset yli 1500 niin vähenee ja yli 2000 tärräys loppuu kokonaan. Ajossa ei täristele lainkaan. Tehostin öljyt ylämerkissä ja kirkkaat, edellinen omistaja kertoi hiljattain vaihtaneensa pahamaineisen tehostimen Stefan ja huuhdelleensa järjestelmän. 120km kotimatkan jälkeen huomasin myös että öljysäiliön korkin välistä oli hieman hikoillut öljyä.
Liekö mahdollista että pumppu ottanut itseensä jos puurot ja vellit olleet sekaisin?