Kolkki kävi katsastuksessa, kehujen kera läpi. Tosin löytyihän sieltä pientä vikaakin vaikka sitä ei raportille kirjattukaan, kuskinpuolen etuiskarin yläpää on entinen. No ne oli tarkoitus joka tapauksessa uusia iskareiden ja mahdollisesti jousien kanssa.
Tuli mitattua huvikseen puristukset, lämpimällä koneella kaikki pytyt lähes identtiset arvoiltaan eli siltä osin kone hyvässä iskussa. Tulppia takaisin laittaessa kävi sitten näin:
Keväällä vaihdetut, eipä ole aiemmin tulpat noin menneet vaikka niitä on kuumana ruuvailtu.

No koko setti meni uusiksi kun eipä nuo e85-tulpat maksa juuri mitään.
Vaihdoin myös jo kertaalleen vaihdetun bensapumpun (näköjään oli oe-versio sekin) tilalle Walbron vähän käytetyn E85-pumpun kun sellainen sattui lojumaan hyllyssä. Pitää vaan vielä hakea Finjectorilta sitä upotuksen kestävää etanoliletkua.
Saappi meni heti katsastuksen jälkeen seisontaan kun pitää varapyöräkoteloa hitsata ja taidanpa jumpata ketjuremppaa varten koko koneen pois paikoiltaan. Ovipahvitkin tuli irrotettua, tarkoituksena laittaa oveen midbassot ja niille minikokoinen vahvistin vakiopaikkaan.