Toi B-kone tykkää ilmeisesti enempi kierroksista, mä kanssa kerran kokeilin miten pitkälle kakkonen riittää kun toi peli jotain vähän nikoitteli.vilpertti kirjoitti:Vuosia sitten (rikos vanhentunut), isäukon b-moottorinen 99 otti kakkosella helposti 100km/h lasiin. Siinä oli DX-porukalla pähkinää purtavaksi.dimebak kirjoitti:Pojathan on ollu raakoina tänään. Kerran (lue: monesti) on vedättänyt 99:llä pitkästi punaiselle ja kerran on käyny kone melkein 7000 rpm:ssä. Ei venttiilikoneisto sakannu.
Ensiks tuntus että meno loppuu johonkin kuuteenkymppiin mutta kun hetken odotti niin toi rupes kiihtyyn lisää aina johonkin 99 saakka ja enskanahan oli nelonen. Kierroksia varmaan riittävästi.
Enkä huomannu että koneen käynti olis sen jälkeen miksikään muuttunu, nykiminen tosin loppui vasta alipainesäätimen vaihdolla.
Vitosta oon pyrkiny käyttään vasta 80 jälkeen mutta jos tasamaalla joutuu vauhtii tiputtaan niin harvemmin sitä viittii keppiä hämmentää, vaan rauhallisti kiihdyttäen. Toi ässä kyllä jaksais vääntää 1500 kierroksesta.