Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Viime kerrasta ei ole jäljellä lukemia mitä ovat olleet, mutta kyllä siellä muutamassa oli säätövaraa tarjolla.
Edit: 2020 jakopääjumpassa noita siis ei ainakaan kuitin mukaan ole katsottu.
Edit: 2020 jakopääjumpassa noita siis ei ainakaan kuitin mukaan ole katsottu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Mikä tuo puolikkaan ämpärin kokonen möhkäle on tos voimapaketis? Siis tos vetareistaki viä taaemmas?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Tuttavallisesti kurpitsa eli kansainväkisesti pumpkin. Teknisessä termistössä kytkin.
...kyllä, heti pitkittäisen koneen perässä on poikittainen vaihteisto ja vasta sen takana kytkin. Voima tuodaan akselilla askin läpi kytkimelle, tehdään kytkimessä U-käännös ja viedään voima askille. Saadaan voimalinjan painopiste juuri oikeaan kohtaan, racing heritage paistaa voimakkaana.
...kyllä, heti pitkittäisen koneen perässä on poikittainen vaihteisto ja vasta sen takana kytkin. Voima tuodaan akselilla askin läpi kytkimelle, tehdään kytkimessä U-käännös ja viedään voima askille. Saadaan voimalinjan painopiste juuri oikeaan kohtaan, racing heritage paistaa voimakkaana.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Okei, mutta tuohan siis tarkottaa, että Ferrarilla pavunlaskijat eivät ole kävelleet suunnittelijoiden yli 
Näyttää kyllä niin häröltä, että pitää kaivaa räjäytyskuva. Joku Saabin ketjuvirityshän näyttää yksinkertaselts ton rinnalla, kunnes kuva paljastaa lopputuloksen. Tai no, kai siä jotain sisäkkäisiä akseleita sitte menee?

Näyttää kyllä niin häröltä, että pitää kaivaa räjäytyskuva. Joku Saabin ketjuvirityshän näyttää yksinkertaselts ton rinnalla, kunnes kuva paljastaa lopputuloksen. Tai no, kai siä jotain sisäkkäisiä akseleita sitte menee?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Pavunlaskijoita ei tarvita, kun tuotantovolyymit lasketaan tuhansissa eikä miljoonissa, ja kun myyntikateprosentti 80 eikä 18 

Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Joo, näissä on saanut inssit toteuttaa itteänsä, siksi tää niin kiva laite onkin ja siksi merkki on legendaarinen.
Ja joo, sisäkkäin ne akselit menee. En minäkään rakennetta muista kun en ole vielä joutunut purkamaan, mutta loogista olisi että sisempi akseli on kytkimellä sisääntulo ja ulompi ulosmeno, koska toteutus on merkittävästi helpompi toteuttaa niin.
Ja joo, sisäkkäin ne akselit menee. En minäkään rakennetta muista kun en ole vielä joutunut purkamaan, mutta loogista olisi että sisempi akseli on kytkimellä sisääntulo ja ulompi ulosmeno, koska toteutus on merkittävästi helpompi toteuttaa niin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
Kaiva sitten samalla myös testarossan voimalinjasta kuvatuksia. Siinähän on kytkin kampiraudan jatkeena, ensiöveto ketjulla ja aski öljypohjassa. Kuulostaako tutulta? :)
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Intohimoa Italiasta - elämää piristämässä Ferrari 348TB '90
No tuli googlattua sekä 348:n että Testarossan laatikoita. Harmi, ettei tuota Testarossaa oo tienny joskus 20 vuotta sitte ottaen huomioon, paljoko porukka on nauranu Saabin ratkasulle. Olis saanu jotain sanottua takasikki, varsinki kun noi Saabin tekeleet on ajalta ennen Testarossaa 

900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09