Päivitystä ketjuun:
Polttoaineen paineita yritetty mitata heikolla menestyksellä, ks. toinen ketjuni. Helvetin vaikeaksi osoittautunut vaikka onkin periaatteessa yksinkertainen homma.
Vaihtoehto B:n toteutus käynnissä: ostin ohjauspainesäätimen (oikeastaan 5), joiden pitäisi olla toimivia. Laitoin näistä ulkoisesti siisteimmän paikalle ja kylmäkäynnistys sujui jopa hyvin, mutta hetken päästä ei tahdo pysyä päällä itsekseen ja käynti menee epätasaiseksi. Sammuukin. Uudelleen lähtee käyntiin suht nopeasti (samalla kaasua antaen) mutta tällöinkin käynnissä ongelmaa.
Bensan katkuinen höyrypilvi leihahtaa moottoritilan ylle käynnistämisen jälkeen (alussa jo), en ole onnistunut löytämään aiheuttajaa (tämä ollut jo ennen ohj.p.säät. vaihtoa). Nyt myös huomasin ohjaustehostimen säiliön kohdalta (alapuolelta) nousevan savua (ei bensan hajuista) ja mietin olisiko se pakoputkitahnasta tulevaa, jos reagoi noin kuumetessaan? Vaihdoin siis sen lambdan ja vuorasin ympäryksen pakoputkitahnalla.

Yksi vaihtoehto lienee että savu on sama kuin tuo höyry ja haju tulee jostain pskoputken vuodosta, vaikka epäilen että niin vahvaa hajua siitä pääsisi, kyllä isoimmat reiät on tukittu.
Alkaa väsyä tämän kanssa. Kyllä nuo ohjauspainesäätimet testaan läpi, mutta ei usko riitä. Yksi ohjauspainesäädin on muuten erilainen, siinä on kaksi nippaa? Sopiiko tuo nipattoman paikalle..?