Saabismin paluu: OG 9-3 3d harrasteena

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Rassyy
"Tuplakaasari"

Re: Saabismin paluu: OG 9-3 3d harrasteena

Viesti Kirjoittaja Rassyy »

Wespa kirjoitti:
Su Syys 14, 2025 08:19
Olikos takavakaajalle tehty jo jotain? Itse ruuvasin juuri sen tilalle 22-millisen, vielä en ehtinyt koeajaa mutta eron pitäisi olla huomattava. :D Jos budjettiratkaisua haet niin multa joutaisi tuo vanha tanko niin voit laittaa kaksi päällekkäin, senkin pitäisi olla jo huomattava parannus vakioon.

Aika hirvitornilookissa on joo niin kuin omanikin vielä. :lol: Mitä alustasatsia olet miettinyt? Toisenmerkkisessä on omat hyvät kokemukset Eibachin ja H&R:n jousista, mutta jotenkin kiinnostaisi kokeilla Vogtland & Koni -komboa. Konin keltaiset olivat ainakin E46 Bemmissä todella hyvät.
Takavakaajan tanko on työlistalla, ei vaan ole oikeen saanut päätettyä metsästääkö jostain tuon 22mm tangon vai iskeekö toisen vakion päälle. Toki jos vakiotanko irtoaa tännepäin niin tottakai otan sen vastaan!

Alustana olen ajatellut/päättänyt mennä Bilstein B8 ja Eibachin jousilla. Tätä comboa minulle ollaan suositeltu, joten mitä sitä turhaa alkaa arpomaan jos hyvä on jo tiedossa :D
Vastaa Viestiin