No onpas tämän kanssa nyt ollut kaikenlaista. Kesäloman lopulla tuli sukulaisella hitsautettua varapyöräkotelo kuntoon, samaan syssyyn ruosteesta putsattu koukku paikoilleen ja sen sähköt uusiksi, autossa ilmeisesti uudesta asti olleet olivat ns. valmiit.
Bensapumpun takaisku rentoutui, johan käynnistyy kummasti helpommin kun uusin sen. Samalla tuli laitettua Spedepartsin nahkainen käppäripussukka karmean orkkispölyharjan päälle, on hintaansa nähden todella asiallinen. Kunnon keskikyynärnojaa huutaisi nyt kaveriksi.

Kuskinoven ja kontin lukkoihin tuli myös laitettua orkkis peitemuovit, ja myös käytettynä halvalla löytyneet Spedepartsin lukkopultit tuli ruuvattua paikoilleen. Myös BTChanger tuli investoitua, samoin kuin vähän paremmat 3,5” kojelautakajarit jonkun aiemmin laittamien Ground Zerojen tilalle.
Viimeisin ihmetyksen aihe tuli kun ykköspytty alkoi viikko sitten pätkiä pahemman kerran. No tänään oli vihdoin aikaa niin mittasin puristuspaineet kylmänä, suht tasaiset edelleen ja ykköspytyssä paras, eli siinä ei ainakaan vika, tulpatkin näyttivät ihan hyviltä, ja mittasin varmuuden vuoksi kärkivälinkin, sekin kaikissa kunnossa. Lopulta sitten viimeinen oljenkorsi eli autossa ostaessani paikallaan ollut kasetti paikoilleen, ja heti alkoi taas toimia. Ostin tähän siis helmikuussa orkkis kasetin Motonetistä, hyvinpä kesti puolisen vuotta ja muutaman tuhat kilometriä.

No se meni takuupalautukseen, eiköhän sieltä saa ehjän tilalle.
Ai niin, tulihan tähän ruuvattua myös 22mm AZ Performancen takavakaaja, on kyllä huomattava parannus orkkikseen niin kuin kaikki kehuvat.