Sunnuntaina ruuvailin Opelin alle samaa maata olevat kumit. Toinen talvi lähdössä ja pintaa oli vielä noin 8.5-9mm kaikissa. Ei ole toki hirmuiset ajosuoritteetkaan takana, mutta huomaa myös, ettei voimalla juhlita. Saabissa lähti kitkoista noin 2mm/talvi, kun ei malttanut olla leikkimättä. :)
Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Täytyi laittaa Yaris Crossiin kosteudenpoistaja. Eilen oli eka kerta kun joutui skrapailemaan laseja mennen tullen, en voinut olla huomaamatta, että tuulilasin oikea ylänurkka oli edelleen kostea sisäpuolelta kotiin tullessa.

Tasapuolisuuden nimissä laitoin Tötteröönkin !
Kyllähän minä tiesin, että tulee Hiacen webastoa ja/tai sähköautoa ikävä, kun talvi alkaa. Kolme talvea on kuitenkin mennyt ilman, että on tarvinnut laseja juurikaan raaputella. Jos Yaris Cross jää pidemmäksi aikaa, niin täytyy siihen lämppärit asennella, muussa tapauksessa viimeistään ensi talveksi joku muu ratkaisu.
Ehkä mun täytyy ottaa Kenkälaatikko ulkoruokintaan, kun siinä on lohko ja sisäpuhallin ja laittaa Cross talliin, niin pääsee ainakin kodin päästä lähtemään lasit sulina. Työpaikan päässä joutuu nykyään jättämään kadunvarteen, kun alkoivat veloittaa jopa sähköttömistä parkkiruuduista. Ehtihän tässä melkein 34 vuotta pysäköidä työpaikan pihaan, sentään.

Tasapuolisuuden nimissä laitoin Tötteröönkin !
Kyllähän minä tiesin, että tulee Hiacen webastoa ja/tai sähköautoa ikävä, kun talvi alkaa. Kolme talvea on kuitenkin mennyt ilman, että on tarvinnut laseja juurikaan raaputella. Jos Yaris Cross jää pidemmäksi aikaa, niin täytyy siihen lämppärit asennella, muussa tapauksessa viimeistään ensi talveksi joku muu ratkaisu.
Ehkä mun täytyy ottaa Kenkälaatikko ulkoruokintaan, kun siinä on lohko ja sisäpuhallin ja laittaa Cross talliin, niin pääsee ainakin kodin päästä lähtemään lasit sulina. Työpaikan päässä joutuu nykyään jättämään kadunvarteen, kun alkoivat veloittaa jopa sähköttömistä parkkiruuduista. Ehtihän tässä melkein 34 vuotta pysäköidä työpaikan pihaan, sentään.
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Yaris Verso 1.3 VVT-i Linea Luna -99, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634