Kaverin kaveri on työnjohtajana paikallisella Hedinillä. Kysymykseen mitäs jos MG:n ostaisi sanoi, että "ne on ihan paskoja". Ei kovin vahvaa suositusta sieltä, missä niitä myydään, ytimekäs luonnehdinta.
Tänään pikku pakkasessa eli n. -5 asteessa tehty työmatka Tötteröllä meni täysin normaalisti, auto käynnistyi terhakasti niin piuhasta aamulla kuin kylmästä illalla. Ei mitään temppuja tai outouksia. En olisi kauhean huolissani, ehkä tuolle pakkasraja ilman esilämmitystä tässä kohtaa aikajanaansa on se -20 ja sillä sipuli.
Uuden Polestar 2:n, long range/single motor, saisi liisinkinä 519e/kk. Kolme vuotta ja kymppitonni vuodessa, siinä "joutuisi" Tötteröä tms. pitämään rinnalla. Olisihan siinä kulua kerrakseen, kun maksaisi rapiat 18 tonnia siitä ilosta, että saisi ajaa 30 tkm Polestarilla. Kilsat 15 tkm vuodessa niin kustannus 575e/kk. Autohan olisi kyllä maittava, 82 kilon akku ja 299 heppaa, takaveto. Täytyy pitää tuota vaikka referenssinä muille, koska auto olisi todella mieluinen kaikin puolin. Että jos periaatteilla "kerran täällä vaan eletään" ja "fyrk finns" mentäisiin vaihteeksi. Saisi varmaan toimitusajankin sumplittua niin, että samalla reissulla kun veisi Crossin pois, voisi hakea Polen.
Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Yaris Verso 1.3 VVT-i Linea Luna -99, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Sanoiko että miksi MG:t ovat paskoja?
62,28snt/km, halpaa kuin saippua. No, premiumilla on premiumin hintalappu.
62,28snt/km, halpaa kuin saippua. No, premiumilla on premiumin hintalappu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Isoin moite mitä MG:stä ite lueskellu niin koskee yleensä hedinin toimintaa 
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Isoin moite MG:stä on valmistusmaa.
Niin se taitaa olla, että mielipiteitä riittää. Mulle ei ole muodostunut MG:stä lainkaan huonoa kuvaa, mitä olen opiskellut. Semmonen sähköinen perus-Corollahan se on. Tuo valmistusmaa kyllä aiheuttaa napinaa joka suunnalla. Minulle on yks *askan hailee, missä auto on valmistettu, kunhan on asiallinen kaikin puolin ja täyttää oman kulloisenkin tarpeen. Ei kiinnosta boikotointi mihinkään suuntaan. Ainoastaan venäjän olen poistanut valikoimastani aivan joka asiassa, niin kauan kuin teurastavat viattomia ja suoltavat silkkaa schaibaa ja viis välittävät mistään mitään, sitä sikalaa ei ole mulle olemassa. Eli ei koskaan.
Muuten ihan sama, kaikki ovat pohjimmiltaan susia lampaan vaatteissa ja ajavat omaa etuaan, kun vähän syvemmälle kurkistaa. Tekopyhien mielensäpahoittajien maailma on tämä nykyinen.
Mut joo, Polestareilla sun muilla voi leikitellä ajatuksen asteella, mutta sen verran tarkan markan ukko olen, että en välttämättä ala yli 500 euroa maksella kuukausiajelusta yhden auton osalta. Mutta, paras kun ei mene vannomaan. Odottelen edelleen Aygo Crossin hybridiversiosta jotain tarjouksia, ei ole näkynyt. Semmonen liisarina alle 300 euron, niin mikä ettei. Voisi sitten vastapainoksi hankkia harrasteeksi jonkun isomman vekottimen, eli heittää nykyinen kuvio vallan toisinpäin. Jatkan pällistelyä, nyt mainostetaan talviriehaa, kohta se vaihtuu kevätriehaksi noitten autotarjouksien suhteen. Perinteisesti olen kuitenkin yleensä maalis-huhtikuulle nuo sopimukset sorvannut.
Crossin toimintamatka ei näillä keleillä ole kummoinen, pieni 36 litran tankki ja bensamittari joka näyttää nollaa n. 150 km ennen aineen todellista loppumista, niin alle 500 km välein pitää käydä tankilla. Tossa kuva valoissa kilsaa ennen bensistä, todellinen kulutus tankkauksista oli 5.79 litraa satasella, sitä ne kylmäkäynnistykset ja kunnon talvi teettää.

Muuten ihan sama, kaikki ovat pohjimmiltaan susia lampaan vaatteissa ja ajavat omaa etuaan, kun vähän syvemmälle kurkistaa. Tekopyhien mielensäpahoittajien maailma on tämä nykyinen.
Mut joo, Polestareilla sun muilla voi leikitellä ajatuksen asteella, mutta sen verran tarkan markan ukko olen, että en välttämättä ala yli 500 euroa maksella kuukausiajelusta yhden auton osalta. Mutta, paras kun ei mene vannomaan. Odottelen edelleen Aygo Crossin hybridiversiosta jotain tarjouksia, ei ole näkynyt. Semmonen liisarina alle 300 euron, niin mikä ettei. Voisi sitten vastapainoksi hankkia harrasteeksi jonkun isomman vekottimen, eli heittää nykyinen kuvio vallan toisinpäin. Jatkan pällistelyä, nyt mainostetaan talviriehaa, kohta se vaihtuu kevätriehaksi noitten autotarjouksien suhteen. Perinteisesti olen kuitenkin yleensä maalis-huhtikuulle nuo sopimukset sorvannut.
Crossin toimintamatka ei näillä keleillä ole kummoinen, pieni 36 litran tankki ja bensamittari joka näyttää nollaa n. 150 km ennen aineen todellista loppumista, niin alle 500 km välein pitää käydä tankilla. Tossa kuva valoissa kilsaa ennen bensistä, todellinen kulutus tankkauksista oli 5.79 litraa satasella, sitä ne kylmäkäynnistykset ja kunnon talvi teettää.

Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Yaris Verso 1.3 VVT-i Linea Luna -99, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Bnii, lähnnä meinasin että yleensä jos joku oman firman edustaman valmistajan tuotteita mainitsee ihan paskoiksi, niin siihen on myös ongittavissa joku peruste. Jos se on että raikkari on vittumainen vaihtaa tms huoltoikävyyttä, niin sen voi jättääh huollon narinaksi. Siinähän kiroavat, siitä niille maksetaan. Jos taas puolet tuotteista toimii 107% tarkasti kuin sveitsiläinen kello ja toinen puolet on joka toinen viikko pajalla kuukauden kerrallaan kun osatoimitukset ei toimi, niin sitä kannattaa miettiä vähän tarkemmin jo loppukäyttäjänäkin.
Jos taas haukkuja ei pysty antamaan perustetta sille, miksi tuote on hänen mielestään ihan paska, niin sen voi jättää puhtaasti mielipidepohjaiseksi (ja todennäköiseti mielikuva-) louskutukseksi ja unohtaa seuraavalla askeleella.
Jos taas haukkuja ei pysty antamaan perustetta sille, miksi tuote on hänen mielestään ihan paska, niin sen voi jättää puhtaasti mielipidepohjaiseksi (ja todennäköiseti mielikuva-) louskutukseksi ja unohtaa seuraavalla askeleella.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla