Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Aivopieru iskii - pikkuinen tarkastus ja Katsastusinssin luo vaikka katsastuksen päivämäärä oli Elokuu. SAAB 9-5 Aero Hirsch Performance MY 2004 . Käyttöoikeus taas 08.2027 asti , sanotiin , että ajovalojen umpioideenn "lasit"(muovit) hieman himmentynyt mutta valokuvio suurinpiirtein kunnossa. Kysessä jotekin ns " harrasteauto" ja ajossa pääosiin kevät,kesä aikana jos hieno keli. Suolakura ei oo tuttu tämä yksilölle eli kori hyvässä kunnossa , alusta huolettu/kunnossa ja mootori kehrää hienosti.
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Kannattaa lukea uudelleen se ote. Jos menit yli kuukauden ennen otteella mainittua viimeistä ajopäivää katsastukseen, sait nyt leimaa tasan 12kk.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
MB ML 270cdi -03 (perävaunun vetohommiin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
MB ML 270cdi -03 (perävaunun vetohommiin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Ng satkun virranjakaja sai uuden stefan sisälle, virranjakajan vuotaman öljyn pehmentämä ylävesiletku vaihtu uuteen ja moniurahihnan uusin myös.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
kerro vielä orinksin koko seuraavalle tarvitsijalle jakajaan
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Enpä hoksannut mutta voin kyllä vanhan mitata, en sitä heittänyt roskiin mutta se on työpöydällä 30km päässä
. Lähti ehjänä irti vaikka oli kivikova. Uuden tilasin Trollpartsilta.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva