Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
I-Vaari
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2015 14:34

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Viesti Kirjoittaja I-Vaari »

Aivopieru iskii - pikkuinen tarkastus ja Katsastusinssin luo vaikka katsastuksen päivämäärä oli Elokuu. SAAB 9-5 Aero Hirsch Performance MY 2004 . Käyttöoikeus taas 08.2027 asti , sanotiin , että ajovalojen umpioideenn "lasit"(muovit) hieman himmentynyt mutta valokuvio suurinpiirtein kunnossa. Kysessä jotekin ns " harrasteauto" ja ajossa pääosiin kevät,kesä aikana jos hieno keli. Suolakura ei oo tuttu tämä yksilölle eli kori hyvässä kunnossa , alusta huolettu/kunnossa ja mootori kehrää hienosti.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10591
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Kannattaa lukea uudelleen se ote. Jos menit yli kuukauden ennen otteella mainittua viimeistä ajopäivää katsastukseen, sait nyt leimaa tasan 12kk.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
MB ML 270cdi -03 (perävaunun vetohommiin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Henri S
"Hölösuu"
Viestit: 1174
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 01:15
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Viesti Kirjoittaja Henri S »

Ng satkun virranjakaja sai uuden stefan sisälle, virranjakajan vuotaman öljyn pehmentämä ylävesiletku vaihtu uuteen ja moniurahihnan uusin myös.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8526
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Viesti Kirjoittaja mestari »

kerro vielä orinksin koko seuraavalle tarvitsijalle jakajaan
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Henri S
"Hölösuu"
Viestit: 1174
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 01:15
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Viesti Kirjoittaja Henri S »

Enpä hoksannut mutta voin kyllä vanhan mitata, en sitä heittänyt roskiin mutta se on työpöydällä 30km päässä :D . Lähti ehjänä irti vaikka oli kivikova. Uuden tilasin Trollpartsilta.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Vastaa Viestiin