auto rupesi käymään starteissa kolmella pytyllä, tänään kävi varmaan kahella. hyvä ettei ravistanu itteensä irti. Kaasun tarjoaminenkaan ei auta. n. minuutin kuluttua herää kaikki.
Ajattelin että höh. Tulpat / kaapelit loppu
No avasin paisunta säiliön korkin....
Piti tarkastaa onko vettä koneessa, öljytiellä kun lämpönela käväs n 5mm punarajasta, termari jumissa?
korkin avatessani.......
Tunnetta voisi verrata siihen kun ottaa 20kv runkojohdosta kinnii, hyvä etten lentänyt perseelleni.
Paisunta säiliön "nesteen" pinalla lillui ihana kerros valko harmaata öljyn ja veden emulsiota. Samaa mitä näkee laivamme höyrykoneessa (MP luistin kaukalo).
Saabin vääntöö on verrattu höyrykoneeseen, mutta raja se jossakin.
Mistä se öljy pääsee veteen?
Öljy tikkua kun katsoo niin öljy on kauniin mustaa, ja näppituntumalla voi sanoo että ei tunnu leikkantuneelta.
Huomasin myöskin että kun ajaa kauniisti, painaa kaasua ja käyttää turboo keltarajalla, niin laskevilla kiekoilla pölläyttää kauniin valkoisen pilven (höyryy?? höyrykonekko?

kansi pahvi?
muuta kallista ja vaikeeta rikki??
Jesh kesä tulee, Eikun S/S Armakseen tulet alle ja onka päälle --> saimaalle
vihellellään kun tavataan.