900 Gls tuplak.-84 / 1.käynn.ong 2.bensanhaju

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
MarkoL

900 Gls tuplak.-84 / 1.käynn.ong 2.bensanhaju

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

---------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

itseasiassa avattiin vaan matkustamonpuoleisen kaasarin kansi, mutta ilmanputsarin kotelon kautta koiteltiin molempien luistien toimintaa. aluksi luulin että niiden kuuluisi liikkua herkemmin, mutta sitten tajusin että vaimenninöljyhän se siellä pistää vastaan, joten ylimääräistä kitkaa ei kai luisteissa pitäisi olla. avatussa kaasarissa kalvo näytti ehjältä, vaikkei ihan uudenveroisen näköinen ollut, aavistuksen "löysä".

lisäksi äänistä päätellen mun mielestä sytytys ei ole kohdallaan koneessa (naputus). se onko kaasuttimet synkassa, vain luoja tietää. näin jälkeenpäin ajatellen, ei olisi ollut huono idea kokeilla kiertää sitä synkronointiruuvia jompaankumpaan suuntaan.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
matti sallinen
"Turbo"
Viestit: 261
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 18:04
Paikkakunta: Hki/Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja matti sallinen »

katoitko sen maton alle niinku puhelimessa juteltiin?
saab 99 -83 GL"S"
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

matti - ok. jospa teen niin, että hajun suhteen avataan nyt ne matot ja kynnyslistat tutkimusta varten.
luca - voisin tosiaan kokeilla ruuvata synkkaruuvia. katsotaan kuin käy.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

MarkoL kirjoitti: luca - voisin tosiaan kokeilla ruuvata synkkaruuvia. katsotaan kuin käy.
omalla vastuullasi! ja laita tarkasti muistiin missä asennossa se oli alussa.

älä pyöritä yli kierrosta kumpaankaan suuntaan. moottorin käydessä kokeilisin varovasti toiseen suuntaan, kuuntelisin vaikutusta, jos huono, kokeilisin toiseen suuntaan, jos hyvä, kääntäisin lisää jos paranisi vielä. tämä on siis ihan mutua, enkä voi suositella kenellekään :)

synkkaruuvihan on se tyhjäkäyntiruuvia muistuttava siinä kaasutinten välissä
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

letku korvaan ja sillä kuuntelee kaasarien sihinää, molemmissa pitäs kuulua samanlainen sihinä jos ei ole mahdollista käyttää synkka mittaria.
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

Ok. Kokeilen noita molempia juttuja tänään, pistän kommenttia tänne.
Vastaa Viestiin