Valitin asiasta ensimmäisen kerran viime vuoden loppupuolella Saabin tekniseen tukeen, koska minulle sanottiin Länsiautossa, että auton tyhjäkäynnin kierroslukua ei voi säätää Tech 2:lla, vaan se on tehtaalla laitettu siihen kierroslukuun, jossa se tällä hetkellä on, eli noin 850 rpm.
Tekninen tuki vastasi minulle noin 3 viikon päästä ja kertoivat, että ovat lähettäneet valitukseni Ruotsiin, jossa Saabin tekninen osasto käsittelee sitä.
Kirjoittelin tekniselle tuelle uudemman kerran tammikuun puolivälissä ja he kertoivat, että asiaa tutkitaan vielä.
Nyt kun oli kulunut lähes kolme kuukautta heidän viimeisimmästä viestistä, kirjoitin 4.4. (eli eilen) heille sähköpostin, jossa tiedustelin tiukkaan sävyyn, että johan on kumma, kun ei mitään tapahdu. Että tämän hintaisen auton ratin ei todellakaan pitäisi vibrata tyhjäkäynnillä.
Tänään sain sitten vihdoin ja viimein seuraavanlaisen vastauksen:
Hei,
kiitos viestistänne sekä pahoittelumme myöhästyneestä vastauksesta.
Saimme juuri tiedon tekniseltä puoleltamme ja he kertoivat, että viikolla 17 tulevassa
uudessa Saabin testeri ohjelmassa PITÄISI olla mahdollisuus muuttaa tyhjäkäyntiä.
Ystävällisin terveisin,
GM Finland Oy
Saab Asiakaspalvelu
XXXXX XXXXXXX
P
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)