Juuu, kakkosen synkalta haiskahtaisi. Itse osien hinta taitaa jopa Saabilla olla vain 50€ tietämissä, mutta vaihtamisen vaiva onkin sitten vähän isompi. "Uusi vanha" laatikko on siitä hauska juttu, että sitä olisi parempi päästä testaamaan ajossa ennen kiinni laittoa. Aika harvassa tapauksessa onnistuu
Tehdasuusi laatikko on Saabilla 3000€ arvoinen, peruskorjattuja saa n1000:lla, nykyään voi saada jo vähän alle. Riippuu tietty siitäkin, mikä on "peruskorjattu" ja kuka korjannut.
Irrottaako muuten kytkin kunnolla, ts. ykkönen ja pakki menevät paikallaan ollessa nätisti päälle?
Paljonko on autolla/lootalla ajettu, ja millainen kulkine noin muuten on kyseessä? Multa voisi 80-luvun turbon laatikkoon löytyä varaosia. Voisin jopa olla kiinnostunut siitä vanhasta laatikosta. Valitettavasti aika ei ennen syksyä riitä rempan tekoon kun itsellä on vanhan auton lisäksi vanha talo
