On todellakin maltillinen madallus, eikä hullumman näköinen noissa kuvissasi

Mitäköhän katsastuksessa noista sanovat noista vai tajuavatko mitään?
Päivitin muutaman kuvan tuonne:
http://groups.msn.com/Saabisti74/shoebox.msnw?Page=2
Jynnsäsin, pesin ja rapsuttelin alustan takaosan puhtaaksi kaikesta törystä, irtomassasta jne, harvat pintaruosteet lähtivät hiomakoneella (raspi-roope), päälle sinkkimaalia. Sitten pelkkää öljyä (Mobil1) kerros imeytymään, ja kun oli yön yli imeytynyt niin sitten öljyn ja massan sekoitusta päälle. Tuo resepti on ennenkin tepsinyt.
Tuon öljyhomman tein siksi että vanha massa pehmenisi, ja öljyllä laimennettu massa sopii paremmin vanhan päälle.
Tuota blandista tarjoilen alustalle vielä 3-4 kertaa, välissä pitää kuivahtaa vähän.
Kuvista nakyy että akseli oli aika ruman näköinen, se ei ole kumminkaan pahoin syöpynyt joten hiekkapuhallus ja maalaus riittävät. Jarrukilvet uusittiin 10 vuotta sitten ja ne kestänevät myöskin hiekkapuhalluksen, eivät ole vielä turhan hauraat. Jarrulevyt ovat uudet joskin nyttemmin pintaruosteiset.
Alatukivarret olivat ihan pehut, uudet odottavat jo asennusta.
Jouset ja iskarit ovat vähän turhan rankan näköiset, ei tuollaisia kehtaa pistää takaisin alle, vaikkakin nuo iskarit ovat täysin timmissä koska ei ole ajettu montaa tuhatta kilometriä.
Moni viherpiipero varmaan kauhistelisi tuollaista epäekologista massausta mutta ei kerrota niille
Edit: jos laitan tuohon uudet vakiojouset niin auto nousee nykyisestä reilusti, nykyisellään vastaa varmaankin 20-30mm:n madallusta eli tuolla 35mm:n sarjalla pysyisi suunnilleen entisellään.
Löytyisikö kuvia ysiysistä jossa on tuo sarja kiinni ja jossa ei ole kärryä perässä?
