ng900aero kirjoitti:Ok, suunnilleen tuon verran tuossa minunkin rotiskossa on maavaraa eli ei tarvitse muutoskatsastaa jos pysyy uusilla madallusjousilla samanlaisena
Joo, ei siitä mitään "ruohonleikkuria" tule ja omasta mielestä hyvä niin. Ajo-ominaisuuksia kyllä sitten rutkasti lisää. Kannattaa siten laittaa kunnon kaasuiskarit (Bilstein tai Spax) ettei keula pompi loivissa heitoissa.
Onkos muuten tuossa sun LE:ssä D-jetronic vai se uudempi (oliko se K-jetronic)? Sillä vaan, että D-jetin nokka-akseli Saab-asentajan mukaan parempi virinokka kuin K-jetin, vaikka puhutaan B-moottorista. Taisi olla enemmän nousua tai kulmaa.
Niin. Mullahan on tuossa 99:ssä ruiskun nokka (uudempi, uskoisin) vaikka siinä yksi Strömppä pellin. Pari kuukautta sitten laitoin siihen vielä Ignitor-kärjetönsytkän "eteen" FlameTrhower-suurtehopuolan ja on aivan uskomattoman vaivaton ajaa. Aikaisemmin oli pidettävä imua enemmän päällä ja matalista kierroksista lähti tärisemällä. Nyt menee kylmemmälläkin koneella ilman imua, tärisemättä lähtee isoillakin vaihteilla, pikku mäet ei tunnu missään ja isoimpiinkin tarttee ottaa vähemmän ennakkoa
Mutta on se 99 klassikkojen klassikko
