ÄRGH! Nyt jouduin liftaamaan japaninrottelolla työmaalle, tää on jo noloa
Aamu alkaa surkeasti :(
Aamu alkaa surkeasti :(
No niimpä tietysti, en aamulla päässyt liikkeelle vihreällä, koska se oli pölkkyjen päällä hitsattavana, ajattelin siis lähteä tuolla ontuvalla valkoisella liikkelle, mutta kappas. Ei kannattaisi käyttää työmusiikin lähteenä autoa, tietysti akku oli liian tyhjäksi päässyt, vouvouvou....
ÄRGH! Nyt jouduin liftaamaan japaninrottelolla työmaalle, tää on jo noloa
ÄRGH! Nyt jouduin liftaamaan japaninrottelolla työmaalle, tää on jo noloa
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 4047
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Ensimmäisenä tuli mieleen, että mikset ota vihreästä akkua, mutta ilmeisesti ajeletkin yhdellä akulla, vai? Minulla oli reilu vuosi sitten tilanne, että kolmesta Saabista yksikään ei ollut ajokuntoinen ja tätä jatkui kokonaisen viikon 
Muutaman kerran huonolla akulla on käynyt niin, ettei auto olekaan ollut kovilla pakkasilla lämppärissä tms, ja kyllä ottaa pannuun, kun kiireessä starttaa epätoivoisesti akun tyhjäksi
Muutaman kerran huonolla akulla on käynyt niin, ettei auto olekaan ollut kovilla pakkasilla lämppärissä tms, ja kyllä ottaa pannuun, kun kiireessä starttaa epätoivoisesti akun tyhjäksi
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Ilmeisesti, kaulassani killuu naru, jonka päässä kokoelma saabien avaimia ja hieno nahka/kromi -avaimenperä, ja minä vaan talsin katua nuutuneena, kai se huomiota herättää 
Tosin eilinen jutusteluhetkeni paikallisen aeron omistajan kanssa virkisti niin, että voi sitä päivän vaikka kävelläkin, jos vaikka bongaisi paremmin, kun kuulee nuo liikenteen äänet..
edit: mutta mikä saabisti se on joka kävelee ja autot ovat puolikuntoisina kotipihassa
Tosin eilinen jutusteluhetkeni paikallisen aeron omistajan kanssa virkisti niin, että voi sitä päivän vaikka kävelläkin, jos vaikka bongaisi paremmin, kun kuulee nuo liikenteen äänet..
edit: mutta mikä saabisti se on joka kävelee ja autot ovat puolikuntoisina kotipihassa
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Hyvin alkoi minunkin aamu.. tarkoitus oli lähteä pajalle ajoissa mutta toisin kävi. Vääntäen virta-avaimesta ja *toiJUMPS!* eikä kone pyörähdä yhtään eteenpäin vaikka vaihde päällä yritin työntää.
Tässä vaiheessa jo arvasin, mistä vikaa etsiä ja tulpat irti yksi kerrallaan.. nelosen tulppa irti ja rupeaa kuulumaan lorina.. kiva. Startilla pyöräyttäen ilman tulppia ja jo vain oli puoli konehuonetta märkänä ja kurassa.


Tuon verran tuli vettä pytystä..
Tässä vaiheessa jo arvasin, mistä vikaa etsiä ja tulpat irti yksi kerrallaan.. nelosen tulppa irti ja rupeaa kuulumaan lorina.. kiva. Startilla pyöräyttäen ilman tulppia ja jo vain oli puoli konehuonetta märkänä ja kurassa.


Tuon verran tuli vettä pytystä..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Jep, ja nyt ongelma on myös tilapäiskorjattu, ainakin viimeiset 5 starttausta on lähdetty suorilla käyntiin ja kaikilla pytyillä vaikka jo viikon ajan se onkin lähtenyt vain kolmella aluksi.lefa42 kirjoitti:Otan osaa, näkyy noita murheita olevan näin kauniilla kelillä muillakin
Jokkismiesten vanha konsti, kanelijauhetta maustepussillinen viiteen litraan vettä sekaisin ja mömmöt koneeseen, tuntui toimivan taasen.. myös kupliminen paisuntasäiliössä loppui muutamaan minuuttiin.
Ja on muuten jo kolmas samanlainen tilapäiskorjaus puoleen vuoteen samaisen ongelman tiimoilta, aiemmilla kerroilla vaan ei sentään tullut vettä pyttyy niin paljoa että ei olisi sopinut kone pyörimään. Saas nähdä kuinka pitkään tälläkertaa kestää tuo suomalais-ugrilainen sikapatentti..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
lintta go go
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Onneksi olkoon, ei ne patentit kauaa yleensä kestä toisaalta parempi kuin se kun vauhdissa vetää pytyn täyteen, nimittäin voip olla kerralla saletti kone eikä pelkkä kansipahvin vaihto enään vaikutaMyrkky kirjoitti: Tai sit ei, nyt on sit öljyt ja vedet sekasin sekä jäähyjärjestelmässä että kampikammiossa.