No tätä mahdollisuutta ei ole. Kaikki luurit on jotain "muovisia" protoja.ajn kirjoitti:1) Ostaessasi uuden puhelimen, kokeile ainakin siinä kaupan tiskillä jotta se toimii. Ei tartte sitte lähtee takaisin ihan heti.
Muuten kokeilisin.

No tätä mahdollisuutta ei ole. Kaikki luurit on jotain "muovisia" protoja.ajn kirjoitti:1) Ostaessasi uuden puhelimen, kokeile ainakin siinä kaupan tiskillä jotta se toimii. Ei tartte sitte lähtee takaisin ihan heti.
Ensimmäistä 3310 joka palveli 2 vuotta (koki hukkumaturmion) pystyi hyvin käyttämään pullonavaajana, mikä tosin ei ollut kovin järkevää puhelimen ulkonäön kannaltaHöh, no kai sitä kännyä saa edes pullonavaajana ja heittovälineenä käyttää (nimim. kokemusta löytyy)?![]()
Kyllä mua vähän harmittaa, kun kolme juhannusta sitten hukkasin "pienessä" maistissa puhelimeni eräälle mökille. No, tänä keväänä se löytyi jonkun risukasan juurelta. Hämmästykseni oli suuri, kun puhelin EI enää toiminutkaan. Kaikenlaisia susia sitä suunnitellaan, kun ei edes paria talvea ulkosalla kestä...
Kaikkihan muistaa sen Honda mainoksen, joka vain lisäsi asennetta Volvoa vastaan. Sen mainoksen nähneenä on vaikea asennoitua Volvoon. Siinä olen kuitenkin eri mieltä, että se toimisi myös Nokialaisia vastaan, sillä onhan niissä kuitenkin vielä vähän sitä isänmaallisuutta. Niin, juuri sitä samaa, mitä Saabeissakin.Frostgrey kirjoitti:Mie oon kanssa ihastunut Siimenssiin![]()
Nokialaista en osta periaatteenkaan takia se on sama, kun ostaisi Volvon![]()
Sellainen on pakko saada, kun muillakin on
hienoja laitteita olivat aikanaan. Ainoat puhelimet mulla joita ei tarvinnut koskaan huoltaa.siis vuosituhannen vaihteen mallit..Turbo Sensonic kirjoitti:Tosta listasta on muuten unohtunut ainakin yksi puhelinmerkki: Panasonic. Mulla itsellä on Panasonicin GD87 ja oon ollut tyytyväinen siihen muutamia softabugeja lukuunottamatta. Pari kolme kertaa olen käynyt päivittämässä softan takuun piikkiin.
Mulla on varmaan ollut joku puolisentusinaa kännykkää, eka niistä oli Ericsson ja loput on sitten olleet Panasoniceja.
Panasonicin myynti on Suomessa vähän kuin Saabin myynti. Eihän sitä voida hirveästi myydä, kun sitä ei mainosteta. Lisäksi monet puhelinmyyjät ovat jättäneet Panasonicin edustuksen ja ottaneet tilalle esim. Samsungin edustuksen.
En tarkkaan tiedä, mikä tulee olemaan seuraavan puhelimeni merkki, mutta Nokiaa en ole koskaan käyttänyt ja enkä käytä! Kaikilla on Nokia, ja erilaisuuden tavoittelusta täytyy pitää kiinni. Ei siis Nokiaa.
Nyt joku voisi sitten kysyä, että miksi mä menin alunperin ostamaan Panasonicin?
No selitys on varsin yksinkertainen: ensinnäkin se oli aikanaan eka kännykkämerkki, jossa oli sisäänrakennettu värinähälytin (eipähän tarvitse ärsyttää ihmisiä kaikenmaailman "Säkkijärven Polkilla"). Toinen syy on siinä, että mulla oli yksi kaveri, joka tuppaili dokailemaan lähes 24/7 ja se sitten soitteli yöllä kännispäissään. Panasonicissa on toiminto, johon voi asettaa kellonajan, koska puhelin menee automaattisesti pois päältä ja koska se taas kytkeytyy automaattisesti päälle. Näin kaveri ei enää päässyt terrorisoimaan meikäläisen yöunia. Nyt joku voisi tietysti sanoa tähän, että voihan se puhelimen laittaa kiinni ja avata manuaalisestikin, mutta miksi nähdä vaivaa, kun tekniikka tekee sen puolestasi