Vapaavirtaussuodatin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

peinu kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:mä nakkasin vv-suodattimen linnuille kun se alkoi lepäilemään putsarikotelon pohjalla. Sen jälkeen palasin paperi suodattimeen.
Mulla oli T5:n öljystä liukkaan vv-suotimen asennuksen kanssa vaikeuksia ja se ei tosiaan meinannut pysyä paikallaan, ennen kuin hiffasin, että suodin pitää painaa ensin kotelon kanteen kiinni, niin sen jälkeen istuu huulet :o tiiviisti myös alaosaan.
Saman löydön tein..
93 2.0t
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Vigge kirjoitti:HKS kartion omistajien kannattaa ehkä jättää välistä.
Mustaa kuin mörön paska. :lol:
Happo
"Turbo"
Viestit: 293
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 23:13
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Taidan kaikista varoituksista huolimatta käyttää tuota suodinta niin kauan kunnes jotain hajoaa :? Ilmamassamittarin mahdollisesta rikkoutumisesta on varoitettu täällä forumilla, Saabin huollossa ja pari kaveriakin on asiasta maininnut :? Toivottavasti ei hajoa, tulee muuten haukkua tyyliin "Mehän varoitettiin sua!" :lol: Mut kun ei usko niin sitten joutuu tyhmyydestä ehkä maksamaan :roll: No, täytyy olla varovainen öljyn kanssa...
Saab 9³
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Hyvin on auto toiminut vaikka kartiosuodin paikallaan ollut nyt pari vuotta ja ei enää ikinä vakio linnunpönttöä takasi. :)
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Mulla taas on tuossa megasuperperformance-99:ssä vapaavirtaussuodatin ihan syystä, että tuplien asennuksen jälkeen huomasin, ettei mulla olekaan sitä orkkis imuputkea siihen, vaikutuksen huomasin heti, kauhea mörinä pellin alla ja kuulostaa tehokkaalta :lol:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

lefa42 kirjoitti:Mulla taas on tuossa megasuperperformance-99:ssä vapaavirtaussuodatin ihan syystä, että tuplien asennuksen jälkeen huomasin, ettei mulla olekaan sitä orkkis imuputkea siihen, vaikutuksen huomasin heti, kauhea mörinä pellin alla ja kuulostaa tehokkaalta :lol:

Joo, ja 99:n kaasuläpäkotelon potikat ja IMMut kestää haukata öljyä paljon paremmin kuin nykyajan vastaavat.... :lol:
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Nykyaika onkin ihan yliarvostettua shittiä :lol:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

peinu kirjoitti:Mulla oli T5:n öljystä liukkaan vv-suotimen asennuksen kanssa vaikeuksia ja se ei tosiaan meinannut pysyä paikallaan, ennen kuin hiffasin, että suodin pitää painaa ensin kotelon kanteen kiinni, niin sen jälkeen istuu huulet :o tiiviisti myös alaosaan.
Just näin :wink:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin