Saman löydön tein..peinu kirjoitti:Mulla oli T5:n öljystä liukkaan vv-suotimen asennuksen kanssa vaikeuksia ja se ei tosiaan meinannut pysyä paikallaan, ennen kuin hiffasin, että suodin pitää painaa ensin kotelon kanteen kiinni, niin sen jälkeen istuu huuletpotkuhousu kirjoitti:mä nakkasin vv-suodattimen linnuille kun se alkoi lepäilemään putsarikotelon pohjalla. Sen jälkeen palasin paperi suodattimeen.tiiviisti myös alaosaan.
Vapaavirtaussuodatin
93 2.0t
Taidan kaikista varoituksista huolimatta käyttää tuota suodinta niin kauan kunnes jotain hajoaa
Ilmamassamittarin mahdollisesta rikkoutumisesta on varoitettu täällä forumilla, Saabin huollossa ja pari kaveriakin on asiasta maininnut
Toivottavasti ei hajoa, tulee muuten haukkua tyyliin "Mehän varoitettiin sua!"
Mut kun ei usko niin sitten joutuu tyhmyydestä ehkä maksamaan
No, täytyy olla varovainen öljyn kanssa...

Saab 9³
Mulla taas on tuossa megasuperperformance-99:ssä vapaavirtaussuodatin ihan syystä, että tuplien asennuksen jälkeen huomasin, ettei mulla olekaan sitä orkkis imuputkea siihen, vaikutuksen huomasin heti, kauhea mörinä pellin alla ja kuulostaa tehokkaalta 

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:Mulla taas on tuossa megasuperperformance-99:ssä vapaavirtaussuodatin ihan syystä, että tuplien asennuksen jälkeen huomasin, ettei mulla olekaan sitä orkkis imuputkea siihen, vaikutuksen huomasin heti, kauhea mörinä pellin alla ja kuulostaa tehokkaalta
Joo, ja 99:n kaasuläpäkotelon potikat ja IMMut kestää haukata öljyä paljon paremmin kuin nykyajan vastaavat....

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
Just näinpeinu kirjoitti:Mulla oli T5:n öljystä liukkaan vv-suotimen asennuksen kanssa vaikeuksia ja se ei tosiaan meinannut pysyä paikallaan, ennen kuin hiffasin, että suodin pitää painaa ensin kotelon kanteen kiinni, niin sen jälkeen istuu huulettiiviisti myös alaosaan.

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10