Kuulumisia nopasta
Tuota on tullut myöskin harrastettua, ja juurikin mäntysuovalla ja harjalla jynssäystä, ja painepesurilla tohottamalla lähtee kaikki liat pois.Reetu kirjoitti:Suosittelen lämpimästi ja kunnon tamppausta kuten carimat.kin mainitsi, vieläpä kun ei ole paha homma irroittaakaan.
Pesuun juuriharja ,mäntysuopa, ja pahoihin kohtiin lisäksi fairy.
Jos haluaa oikein puhtaan sisäilman niin kattoverhoilun pesu auttaa myös, onnistuu parhaiten katto irti, puolet tolua ja puolet vettä, sienellä varovaiseti hinkaten, toistetaan niin monta kertaa kunnes katto on läikätön, viimeiseksi sienessä pelkkää puhdasta vettä.
Tätä en suosittele jos on yhtään epäilystä kattoverhoilun irtoamisesta, olen kyseisen toimenpiteen tehnyt vain hyväkuntoisille katoille.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Itse olen hyväkuntoisen kattoverhoilun pessyt perusteellisesti autoglymin verhoilushampoolla. Oli alunperin täysin ehjä muutoin, mutta oli tummunut aivan harmaaksi tupakansavusta. Pesun jälkeen vaihtoi väriään valkoiseksi ja oli kuin uusi. Samalla tupakanhaju katosi, eikä alkanut roikkumaan. Verhoilu oli siis täysin irrotettu ja pesin sisällä. Luulin aluksi verhoilua harmaaksi tuon lian takia, mutta huomasinkin sen olevan oikeasti valkoinen kunhan olin sen pessyt. 

YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Viggen"
Huomio aito hymy !
Tulee vanhat muistot mieleen. Kaksilitrasen kaasarikoneen hyrinä ja jämäkät polkimet sekä tarkka ajotuntuma. Talvella pystyi mutkissa ensin vähän sladittamaan yliohjaamalla ja sitten vedättämällä sopivasti ruopimatta. Kevätaurinkokin paistaa kutsuvasti kotiseutumatkailuun

Tulee vanhat muistot mieleen. Kaksilitrasen kaasarikoneen hyrinä ja jämäkät polkimet sekä tarkka ajotuntuma. Talvella pystyi mutkissa ensin vähän sladittamaan yliohjaamalla ja sitten vedättämällä sopivasti ruopimatta. Kevätaurinkokin paistaa kutsuvasti kotiseutumatkailuun

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Nyt on noppaan tulossa hanskalokeron kansikin , huonosti toimivan tilalle ja etupäähän kaipailinkin jotain puskurin alle , no sinnehän kuuluu sellainen alahelma joka nyt puuttuu , tulossa sellainenkin.
Ja taitaapi noppa saada alumiini vanteetkin kesäksi allensa.
Niin ja mainittakoon vielä , et nämä osat tulee klubilaiselta lahjoituksena .
Kiitos hänelle siitä .
Ja taitaapi noppa saada alumiini vanteetkin kesäksi allensa.
Niin ja mainittakoon vielä , et nämä osat tulee klubilaiselta lahjoituksena .
Kiitos hänelle siitä .

-
- "Viggen"
mä taidan kohta kiikuttaa omat autoni vuosihuoltoon sinulle
ei vaan, toi lattiamaton pesu oli loistoidea, sinisessä autossa on ostohetkestä asti ollut tosi törkyinen lattiamatto ja nyt se saa kyytiä. muutenkin hyvä idea purkaa talven jälkeen lattiamatot pois ja antaa mahdollisen alla piilevän kosteuden kuivua.

ei vaan, toi lattiamaton pesu oli loistoidea, sinisessä autossa on ostohetkestä asti ollut tosi törkyinen lattiamatto ja nyt se saa kyytiä. muutenkin hyvä idea purkaa talven jälkeen lattiamatot pois ja antaa mahdollisen alla piilevän kosteuden kuivua.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)