Kokemuksia Monroe Reflex iskunvaimentimista?
Kokemuksia Monroe Reflex iskunvaimentimista?
Tarkoitus on tehdä jotain og9-3 veltolle alustalle ja suositeltiin vaihtaa eteen uretaanipuslat ja iskareiksi otsikon mukaiset. Monroen Reflex iskarit ovat uusi tuttavuus, mutta vaikuttaisivat aika fiksuilta jos tekninen toteutus toimii niin kuin on esitelty http://www.autouutiset.com/2003/1/kaha.htm
Kokemuksia löytyy vain monroen sensatrac iskareista jotka loivat tunteen, että ajaisi aallokossa.
Kokemuksia löytyy vain monroen sensatrac iskareista jotka loivat tunteen, että ajaisi aallokossa.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
iskarit
Mazdassani oli sensatrackit jotka jäätyivät talvella jumiin asti.Perässä ei todellakaan joustanut muu kuin renkaat
Tästä sitten takuuseen vedoten uusia vaihdattamaan ostoliikkeeseen lahdessa.Iskarit irroitettiin ja todettiin:takuu ei korvaa koska iskarin varressa asennus jälki.(Pienet pihdin jäljet kohdassa joka EI MENE ISKARIN SISÄÄN.)Huomattavaa oli että vain toisessa iskarissa oli jälki,kuitenkin molemmat olivat umpijäässä..No tämänhän olisi voinut viedä kuluttaja asiamiehelle mutta ei kiinnostanut.Vaihdoin suosiolla toiseen liikkeeseen ja merkkiin.Auttaahan tämäkin kai jotakin että täällä varoittaa merkistä ja sen takuu käytännöstä.Juu ja myyjäliikehän oli osaset,aukeankatu renkomäki lahti.

Reilun vuoden kokemuksella Monroen Sensatraceista voisin sanoa että pois Saabin alta. Se pintanypytys vaimeni jonkin verran mutta isommissa heitoissa ja urissa velloo. Sivutuuliherkkyys tuplaantui ja pienet patit kolahtelevat läpi. Eli äänekkäät ja veltot vaimentimet, mielestäni. En suosittele.
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä
*
-1797-

-1797-
-
- "Turbo"
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
- Paikkakunta: Riihimäki
Iskari kokemukset
Itselläni on semmoisia kokemuksia että og satkunalla ne eivät tomi lainkaan jos alustaa on laskettu tai jouset vaihdettu jäykempiin...Itselläni oli rata-auton jää jouset.
Kävin kaksi viikkoa etu iskareiden vaihdon jälkeen Monroen testi penkissä ja kaveri sanoi että etu iskarit on sököt ja ne pitäisi vaihtaa......takana vielä ihan hyvät. Olin juuri tilaamassa taakse iskareita vanhojen kilpurin Bilsteinien tilalle. Jäi tilaamatta kun aloimme puhua myös etu iskareiden vaihdosta takuu keikkana.
Bilstein toimii 900 hyvin.
Kokemuksia myös Konista ,Avosta ,Sach ymm
Kävin kaksi viikkoa etu iskareiden vaihdon jälkeen Monroen testi penkissä ja kaveri sanoi että etu iskarit on sököt ja ne pitäisi vaihtaa......takana vielä ihan hyvät. Olin juuri tilaamassa taakse iskareita vanhojen kilpurin Bilsteinien tilalle. Jäi tilaamatta kun aloimme puhua myös etu iskareiden vaihdosta takuu keikkana.
Bilstein toimii 900 hyvin.
Kokemuksia myös Konista ,Avosta ,Sach ymm
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
... ja Jari tietää meikäläisen mielipiteen Sachseista.
Tämähän menee "hieman" OT, mutta menköön:
Jos 1000€ kappale maksavilla Sachsin tuplasäätöisillä iskareilla ajetaan 500km kadulla ja ne käy jo välillä kerran korjauksessa ja hajoavat taas, on se jo aika ihme. Ja vielä ihmeellisempää on se, ettei maahantuoja suostu korvaamaan penniäkään!
Nooh se homma ei kyllä jää siihen vaan asiaa viedään eteen päin, mutta ihan vaan PERIAATTEESTA en Sachseja laittaisi ikinä alle enkä niitä kenellekkään kyllä suosittele!
Onneksi ei ole oma auto ja rahat kyseessä...
Tämähän menee "hieman" OT, mutta menköön:
Jos 1000€ kappale maksavilla Sachsin tuplasäätöisillä iskareilla ajetaan 500km kadulla ja ne käy jo välillä kerran korjauksessa ja hajoavat taas, on se jo aika ihme. Ja vielä ihmeellisempää on se, ettei maahantuoja suostu korvaamaan penniäkään!
Nooh se homma ei kyllä jää siihen vaan asiaa viedään eteen päin, mutta ihan vaan PERIAATTEESTA en Sachseja laittaisi ikinä alle enkä niitä kenellekkään kyllä suosittele!

Onneksi ei ole oma auto ja rahat kyseessä...
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -