Simonsin tuplat
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
nätin näköinen ja varmasti saat leikkikavereita tolla setillä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Joo, ei herneitä mutta vaikka tuo Viggen kaikkine varusteineen ja tehoineen onkin todella ok, niin alkaa olla menneen talven lumia verrattuna SS:ään. (Vanha konstruktio). Tämä fakta kun taitaa olla aika tabu tällä Saab forumillaAero04 kirjoitti:Kiits vaan kaikille. Taitaa sama päteä Viggeniin. Siinähän on jo kaikki.
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
En usko, että tuo tabu on, kehitys kulkee (useissa) asioissa eteenpäin. Vanhaa tuossa Viggenissä on alustaratkaisut. Ulkoa taikka sisältä tuo mielestäni on aika hyvä ottaen huomioon, kuinka vanhaa perua on suunnittelultaan. Sisustan materiaalit ja värit ovat omasta mielestäni parempia kuin sport sedanissa ja auton muotoilu paljon omaperäisempää. Lisäksi mieluiten ottaisin vanhan Saabin moottorin Sport Sedanin nokille, esim. tonnari Aerosta 234R.TKL kirjoitti:Aero04 kirjoitti:Joo, ei herneitä mutta vaikka tuo Viggen kaikkine varusteineen ja tehoineen onkin todella ok, niin alkaa olla menneen talven lumia verrattuna SS:ään. (Vanha konstruktio). Tämä fakta kun taitaa olla aika tabu tällä Saab forumilla
Makuasioita hyvin pitkälle nämä vanhojen ja uusien mallien väliset vertailut. Omasta mielestäni taas nimenomaan SS:n muotoilu on todella onnistunut ja ainoastaan 95 sedani voi sille pistää kampoihin. Toisaalta SS:n moottorien polttoainetalous on tällaiselle paljon ajavalle hyvä ominaisuus ja yksi syy miksi 95 sedan hävisi sille autonvalinnassani.
Ei sen puoleen - piti minusta muutama vuosi sitten tulla vanhemman 93 turbonkin omistaja, mutta silloin meni kauppa puihin muista syistä - ei oikein löytynyt sopivaa yksilöä (= vähän käytettyä).
Ei sen puoleen - piti minusta muutama vuosi sitten tulla vanhemman 93 turbonkin omistaja, mutta silloin meni kauppa puihin muista syistä - ei oikein löytynyt sopivaa yksilöä (= vähän käytettyä).
Siisti tuli ei voi muuta sanoa,takapuskurin helmaan varmaan jouduttiin kovertamaan aukko putkelle,onko se helmaosa yhtä palaa takapuskurin kanssa.(ps.mielestäni Aerossa on kyllä vääntöä ja kulkua liiaksikin meidän nopeusrajoituksille,mutta ei näistä kannata kiistellä)Aero04 kirjoitti:Valmis satsi Marteliukselta, hintaa kertyy reilu 800€.Bob kirjoitti:Onko noi putket ja vaimentajat valmis sarja SS:ään vai teit/teetitkö se ihan osista?
Jos se on valmis satsi, niin paljonko maksoi - edes suurinpiirtein?
terv.mikkoma 9-3SS Aero
Tuohon takahelmaan koverrettavaan aukkoon on olemassa Saabilta originaali reunuksen viimeistelykappale ja myös ohjeet kuinka iso aukko pitää tehdä ja ne löytyypi tuolta:
http://www.genuinesaab.com/psi/index.htm
ja sieltä doku:
9-3 Sport Sedan RR Bumper Trim Panel .pdf
http://www.genuinesaab.com/psi/index.htm
ja sieltä doku:
9-3 Sport Sedan RR Bumper Trim Panel .pdf
Tuolla osalla ei onnistu Aeroon, koska Aerossa on erinmuotoinen (paljon hillitympi ja ovaalimpi) alkuperäinen putkenpään ulostuloaukko.Bob kirjoitti:Tuohon takahelmaan koverrettavaan aukkoon on olemassa Saabilta originaali reunuksen viimeistelykappale ja myös ohjeet kuinka iso aukko pitää tehdä ja ne löytyypi tuolta:
http://www.genuinesaab.com/psi/index.htm
ja sieltä doku:
9-3 Sport Sedan RR Bumper Trim Panel .pdf