Poikkituki moottoritilaan (kuvia lisätty)
Poikkituki moottoritilaan (kuvia lisätty)
Kuinka monella on tonnarissa poikkituki iskaritolppien välissä konehuoneessa ja mitkä on kokemukset asennuksen jälkeen ajossa ?
Viimeksi muokannut 9000cst, Ke Touko 11, 2005 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
En sillain ole päässyt kokeileen ku vasta eilen sain illalla tuen paikoilleen ja tänään olen saamari taas sairas !!!Milli kirjoitti:Mulla!Mut tuo baasin paskan laatikko sano moro ni en voi antaa sulle kommentteja.
Ihan niinkuin et tiennyt.
![]()
Huomasitko ite muutosta entiseen?

Toivottavasti pääsee pian oulun yöhön kurvaileen ja testaileen miten pelaapi "sporttisemmassa" ajossa.
Mutta lyhyesti kyllähän tuo ainakin suoraan kulki ja keula ei tosiaankaan niiaa samalla tavalla kuin ilman tukea.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Aika ahdasta taitaa tulla venakopan ylityksessä.Saab900i kirjoitti:Saiskohan OG900 tuota mitenkään kehiteltyä?
Empä ole noiden kanssa pelannu, mutta mahtaako tuossa olla og-satkun kanssa juurikan hyötyä?
Yleensähän noita sovitellaan noiden macphersonien kaveriksi, jos satku kaipaa jotain tukevoittamista niin ehkä sitten olisi hyvä yhdistää alatukivarsien kiinnitykset toisiinsa, ainakin vanhemmissa jossa ruoste on tukevuutta jo hieman nakertanu.
Kuhan vaan arvailen....
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
eli samantyylinen viritys kuin ng900 satkuissakin 90 luvulla tehdasvakiona...Jani O kirjoitti:Joskus törmäsin kuvaan, jossa satkuun oli laitettu poikkituki. Muistaakseni poikkituki ei mennyt koneen yli, vaan kiersi koneen takaa ja taisipa olla vielä tulipellissä kiinni.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Nyt on jonkin verran tullut ajettua enemmän mutta edelleen kaupunkiajossa eli motarilla en ole ajanut. Muuten tuo tuntuu helvetillisen hyvältä nyt ajaa, keula ei tosiaankaan niiaa vaikka ei se paljon niiannutkaan enää sachs sports satsin jälkeen mutta parani. Nyt "emäntä" ja koira joutuu pitämään kynsin ja hampain kiinni ku mutkaan mennään
ps. eikä enää natise kori kuten tonnarilla on tapana ollut....



ps. eikä enää natise kori kuten tonnarilla on tapana ollut....
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Saman asian ajaa kumityynyhewidero kirjoitti:Ja poikkitukeenhan voisi samalla integroida pienen iskunvaimentimen, mikä vaimentaisi moottorin heiluntaa. Mersuista ainakin tuommoisia pieniä iskareita löytyy.


No, eihän se olisi niin korkeata teknologiaa

Ps. oli mullakin aikoinaan mopon iskunvaimennin, ehkä turhan järeä


Jaa tarkoitatko "Sikajäykkiä" moottorinkannakkeita, eli vakiokannakkeita missä se kolot on täytetty sikalla. Semmoset pitäis ainakin omaan turboon joskus tehdä, mutta olishan tuommonen iskari silti aika HIFIsaabracing kirjoitti:Saman asian ajaa kumityyny10 kertaa halvemmalla
![]()
No, eihän se olisi niin korkeata teknologiaa![]()
Ps. oli mullakin aikoinaan mopon iskunvaimennin, ehkä turhan järeä![]()

#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696