Poikkituki moottoritilaan (kuvia lisätty)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Poikkituki moottoritilaan (kuvia lisätty)

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Kuinka monella on tonnarissa poikkituki iskaritolppien välissä konehuoneessa ja mitkä on kokemukset asennuksen jälkeen ajossa ?
Viimeksi muokannut 9000cst, Ke Touko 11, 2005 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mulla! :D Mut tuo baasin paskan laatikko sano moro ni en voi antaa sulle kommentteja. :) Ihan niinkuin et tiennyt. :oops:

Huomasitko ite muutosta entiseen?
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Milli kirjoitti:Mulla! :D Mut tuo baasin paskan laatikko sano moro ni en voi antaa sulle kommentteja. :) Ihan niinkuin et tiennyt. :oops:

Huomasitko ite muutosta entiseen?
En sillain ole päässyt kokeileen ku vasta eilen sain illalla tuen paikoilleen ja tänään olen saamari taas sairas !!! :oops:

Toivottavasti pääsee pian oulun yöhön kurvaileen ja testaileen miten pelaapi "sporttisemmassa" ajossa.

Mutta lyhyesti kyllähän tuo ainakin suoraan kulki ja keula ei tosiaankaan niiaa samalla tavalla kuin ilman tukea.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Saiskohan OG900 tuota mitenkään kehiteltyä? :roll:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kato mihin kiinnitys ja rupee suunnitteleen.. En muista minkälainen OGssa on kone huone.. Mut ei ole paha toteuttaa itse kotikonstein..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7683
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Saab900i kirjoitti:Saiskohan OG900 tuota mitenkään kehiteltyä? :roll:
Aika ahdasta taitaa tulla venakopan ylityksessä.
Empä ole noiden kanssa pelannu, mutta mahtaako tuossa olla og-satkun kanssa juurikan hyötyä?
Yleensähän noita sovitellaan noiden macphersonien kaveriksi, jos satku kaipaa jotain tukevoittamista niin ehkä sitten olisi hyvä yhdistää alatukivarsien kiinnitykset toisiinsa, ainakin vanhemmissa jossa ruoste on tukevuutta jo hieman nakertanu.

Kuhan vaan arvailen....
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
jmo
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

Joskus törmäsin kuvaan, jossa satkuun oli laitettu poikkituki. Muistaakseni poikkituki ei mennyt koneen yli, vaan kiersi koneen takaa ja taisipa olla vielä tulipellissä kiinni.
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Jani O kirjoitti:Joskus törmäsin kuvaan, jossa satkuun oli laitettu poikkituki. Muistaakseni poikkituki ei mennyt koneen yli, vaan kiersi koneen takaa ja taisipa olla vielä tulipellissä kiinni.
eli samantyylinen viritys kuin ng900 satkuissakin 90 luvulla tehdasvakiona...
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
jmo
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

Jep, samantyylinen.
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

Aeroon laitoin poikkituen. (Teetin itse). Sähköpostilla voin laittaa kuvan tulemaan.
Jos kiinnostusta,niin voisin muutaman sellaisen saada hommattua.
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

HARTSA kirjoitti:Aeroon laitoin poikkituen. (Teetin itse). Sähköpostilla voin laittaa kuvan tulemaan.
Jos kiinnostusta,niin voisin muutaman sellaisen saada hommattua.
Minkälainen oli vaikutus? Itsekin oon tuota suunnitellut cs:ssään...
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Nyt on jonkin verran tullut ajettua enemmän mutta edelleen kaupunkiajossa eli motarilla en ole ajanut. Muuten tuo tuntuu helvetillisen hyvältä nyt ajaa, keula ei tosiaankaan niiaa vaikka ei se paljon niiannutkaan enää sachs sports satsin jälkeen mutta parani. Nyt "emäntä" ja koira joutuu pitämään kynsin ja hampain kiinni ku mutkaan mennään :lol: :lol: :lol:

ps. eikä enää natise kori kuten tonnarilla on tapana ollut....
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Ja poikkitukeenhan voisi samalla integroida pienen iskunvaimentimen, mikä vaimentaisi moottorin heiluntaa. Mersuista ainakin tuommoisia pieniä iskareita löytyy.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

hewidero kirjoitti:Ja poikkitukeenhan voisi samalla integroida pienen iskunvaimentimen, mikä vaimentaisi moottorin heiluntaa. Mersuista ainakin tuommoisia pieniä iskareita löytyy.
Saman asian ajaa kumityyny :wink: 10 kertaa halvemmalla :roll:

No, eihän se olisi niin korkeata teknologiaa :lol:

Ps. oli mullakin aikoinaan mopon iskunvaimennin, ehkä turhan järeä :lol: :lol:
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

saabracing kirjoitti:Saman asian ajaa kumityyny :wink: 10 kertaa halvemmalla :roll:

No, eihän se olisi niin korkeata teknologiaa :lol:

Ps. oli mullakin aikoinaan mopon iskunvaimennin, ehkä turhan järeä :lol: :lol:
Jaa tarkoitatko "Sikajäykkiä" moottorinkannakkeita, eli vakiokannakkeita missä se kolot on täytetty sikalla. Semmoset pitäis ainakin omaan turboon joskus tehdä, mutta olishan tuommonen iskari silti aika HIFI 8).
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin