harkinnassa/hankinnassa 9-3 aero
harkinnassa/hankinnassa 9-3 aero
vm. '00, n 100tkm veivattu 5-ov. vaikuttaa erittäin hyvin pidetylle, onko jotain mihin tulisi kiinnittää erityistä huomiota? ja mitä eroa tässä on viggen -malliin, muuta kuin 25hv tehoero?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Jos laatikko takkuaa edes yhtään se tietää synkka vikaa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
kyllä toi on ulkoisesti samannäköinen, olisko sit mahd '01 malli ja rek '00?NEO9-3 kirjoitti:Ei ole vaan tuli Aeron koristeeksi seuraavana vuonna eli '01AC kirjoitti:Siinä on 2.0 kone, kun Viggenissä 2.3.
Onko '00 jo Viggenin puskureilla? Haulla löydät yleisimmät viat ja paljon muuta.
EDIT: ja liikkeestä ostamassa, eli mahd viat menee viel jonkun aikaa sen piikkkiin

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Kyllä 00 aerossa on normaali keula ja 01-> aerossa on se viggen keula.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Eli samaa tuontierää kun omanimpower003 kirjoitti: tuli selvyys: auto on '01 mallinen mut rekisteröinti on tapahtunut joulukuussa '00. ja haen sen huomenna.

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
mistäköhän johtuu, kun ajaa tasakaasulla tai vakionopeussäädin kytkettynä että auto nostaa ja laskee ahtoja jolloin kyyti on hieman nykivää ja ärsyttävää. missä vika?
entä kun pakkia kytkettäessä joutuu näkemään vaivaa onnistuakseen? yleensä joudun polkaisemaan toisen kerran. kerran jopa rusahti vaikka kytkin oli aivan varmasti pohjassa saakka. kytkin tuntuu ottavan aika ylhäältä verrattuna aiempiin ajokkeihini.
pitää ottaa liikkeeseen yhteyttä kun ehtii...
entä kun pakkia kytkettäessä joutuu näkemään vaivaa onnistuakseen? yleensä joudun polkaisemaan toisen kerran. kerran jopa rusahti vaikka kytkin oli aivan varmasti pohjassa saakka. kytkin tuntuu ottavan aika ylhäältä verrattuna aiempiin ajokkeihini.
pitää ottaa liikkeeseen yhteyttä kun ehtii...
Tuo vaikuttaisi siltä, että "pakkisysteemi" on hajalla/hajomassa vaihdelaatikosta. Kannattaa vaatia liikettä korjaamaan. Samasta aiheesta oli justiinsa juttua tuolla 9-5 -foorumilla:mpower003 kirjoitti:entä kun pakkia kytkettäessä joutuu näkemään vaivaa onnistuakseen? yleensä joudun polkaisemaan toisen kerran. kerran jopa rusahti vaikka kytkin oli aivan varmasti pohjassa saakka.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20629
Eski
[b]Huomioitavaa ostaessa 9-3 Aeroa[/b]
Olen katselemassa 9-3 aeroa. Mitä seikkoja tulisi ottaa huomioon ja onko jotain perusvikoja joita aiheituu 9-3 aeroissa?
T.Olli
T.Olli